مقالات شماره های گذشته

واکنش‌های استراتژیک در دوران رکود
118
این مقاله در ارتباط با واکنش‌های استراتژیک شرکت‌ها در طول شرایط دشوار اقتصادی است.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۶۰ ]
تجربه جهانی شرکت ها در مقابله با رکود اقتصادی
117
در این بخش، مقایسه هایی را در مقیاس بین المللی انجام خواهیم داد تا شیوه مواجهه و مقابله شرکت ها با شرایط رکود و افول در کشورهای دیگر بهتر درک کنیم.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۱۱ ]
استراتژی های سرمایه گذاری در دوران رکود
116
تحلیل گران شرکت هایی را شناسایی کرده اند که در دوران رکود با اتخاذ استراتژیِ سرمایه گذاری های جدید خود را با شرایط موجود تطبیق داده اند.
پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲۲۱ ]
استراتژی تطبیق با رکود: چگونه کسب‌وکار خود را در شرایط رکودی حفظ کنیم؟
115
تطبیق با شوک های محیطی توانمندی و قابلیتی است که تمام شرکت ها برای بقا باید آن را در خود ایجاد کنند.
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۴۹ ]
چارچوب تحلیلی برای استراتژی شرکت ها در شرایط رکودی
114
استراتژی و عملکرد کسب و کار بسته به منابع و توانمندیهای موجود، درک صاحبان یا مدیران مربوطه از تهدیدها و فرصتهای موجود و ....خواهد بود .
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۸۸ ]
درس‌ هایی از رکود اقتصادی سال 2008
113
رکودهای متفاوت هر یک دلایل خاص خود را دارند که تبعاً عمق و ماندگاری آنها را مشخص می‌کند.
پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۳۶ ]
استراتژی‌ها و عملکرد شرکت‌ها در شرایط دشوار اقتصادی (بخش دوم)
112
مطالعات صورت‌گرفته راجع به تطبیق شرکت‌ها و کسب و کارها با شرایط رکود از حیث گستره و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۳۲۰ ]
استراتژی ها و عملکرد شرکت‌ها در شرایط دشوار اقتصادی (بخش اول)
111
شرایط نااطمینانی و دشواری های اقتصادی کنونی
جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۹۲ ]
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی