89

پیام تبریک به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک به مناسبت عید سعید فطر
(سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵) ۰۸:۰۰

عید سعید فطر، روز تجلی فطرت و جلوه زیبایی عشق ذاتی انسانی به پروردگار یکتاست.

خداوند منان را سپاسگزاریم که توفیق حضور در این ضیافت ربوبی را نصیب ما کرد تا با بهره گیری از خوان گسترده نعمات و برکات الهی در این ماه رحمت و فضیلت، را رقم بزنیم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ارجمند و خانواده های معزز آنان، حلول ماه شوال و عید فطر را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است پس از یک ماه خودسازی و جهاد با نفس، همگی عزم خود را جزم کرده و برای اعتلای کشورمان بکوشیم.

عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است ، چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر  بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم  اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.

 پیام پتروشیمی عید سعید فطر را بر تمامی سختکوشان صنعت پتروشیمی ایران تبریک و شادباش گفته و آرزومند است که  همواره در تمام مراحل زندگی، شاد پیروز و سربلند باشید.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی