پیام مدیر عامل شرکت پژوهش وفناوری پتروشیمی به مناسبت هفته پژوهش

پیام مدیر عامل شرکت پژوهش وفناوری پتروشیمی به مناسبت هفته پژوهش
(یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸

مدیر عامل شرکت پژوهش وفناوری پتروشیمی در پیامی هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران و فن آوران این عرصه تبریک گفت .

متن این پیام به شرح ذیل است:

و عزت از او یافت

«...سالهاست روی مسئله‌ علم، تحقیق، پژوهش، پیشرفت، نوآوری، شکستن مرزهای علمیِ موجود تکیه می کنم، به خاطر این است؛ بدون انواع دانش، اقتدار کشور امکانپذیر نیست. دانش اقتدار می‌آورد.»
مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از نخبگان علمی کشور/آبان 88
همکاران معزز و فرهیخته صنعت پتروشیمی
خداوند متعال، جهت تعالی بشر هرآنچه را که نیازدارد به صورت استعدادهای بالقوه آفریده است. وظیفه بشر است که با همت و تلاش بی وقفه وهدفمند خود این استعدادهای بالقوه را کشف و بالفعل تبدیل نماید و بدیهی است که دستیبابی به این امر جز از طریق "تلاش و پژوهش" میسر نمی شود.
تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه کشور است . پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن است. پژوهش راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان می باشد، از این رو شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و با تکیه بر دانش و توان علمی خود شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی» را سرلوحه گام های پیش روی خود قرار داده است.
بی تردید، باتوجه به حرکت شتابان و رو به رشد جامعه جهانی وشکاف عمده میان کشورها درمیزان دسترسی به علم وتکنولوژی نوین، آینده متعلق به کشورهایی خواهد بود که اهداف ملی خودرا برپایه علم وتحقیق تنظیم نمایند.
شایسته است فرصت را مغتنم بشمارم و ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و ارج نهادن تلاش های خستگی ناپذیر همه همکاران پژوهشگر و فن آور این عرصه مملو از خیر و نیکی، از تمامی همکاران، متخصصان و اندیشمندان در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی تشکر نمایم و سلامت، سعادت و مزید توفیقات یکایک دلسوزان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی