شماره 79

ایجادنهالستان در عسلویه (حسنعلی عموچی)

ایجادنهالستان در عسلویه
(حسنعلی عموچی)
(یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۳۹

سال 62 بنا به دعوت وزیر ‌نفت مستقیماً با حکم استخدام رسمی کارم را در ‌نفت شروع کردم.

اولین مسئولیت من در ‌نفت در شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان رئیس امور اداری و آموزش و رئیس گزینش بود. پس از انتصاب آقای مهندس شعری مقدم به سمت مدیرعامل پتروشیمی بندر امام، مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره پتروشیمی بندر امام شدم. پس از آن آقای مهندس شعری مقدم در زمان تصدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی باختر هم من را دعوت به کار و در سمت مشاور و مدیر صنایع پایین دستی منصوب نمودند.

با توجه به اقداماتی که مهندس نعمت‌زاده از این جانب در راه‌اندازی ‌منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر شاهد بودند در بدو شروع فعالیت در عسلویه مرا به هیئت مدیره NPC برای مسئولیت امور غیر صنعتی و راه‌اندازی ‌امکانات رفاهی معرفی کردند. در شرایطی مسئولیت را پذیرفتم که حتی یک میز و صندلی برای نشستن نداشتم.

از اقداماتی که لازم است متذکر شوم ایجاد فضای سبز در حفظ محیط زیست است. با سفری که به عربستان به دعوت شرکت سابیک داشتم از نهالستان آنجا بازدید کردم و وقتی از سفر آمدم با ایجاد نهالستان موفق شدیم فضای کلی عسلویه در مجتمع‌های صنعتی و خیابان‌ها و معابر زیر پوشش گیاهی قرار دهیم که اکنون شاهد آن هستید.

یک دیگر از موفقیت‌های اینجانب این است که نخستین سازمانی که در کشور موفق به دریافت گواهنامه استاندارد OHASAS 18001 مدیریت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی 9001 ISO (استاندارد مدیریت کیفیت) و 9001 ISO (استاندارد مدیریت زیست محیطی) شد؛ شرکت پازارگاد در فروردین 85 بود.

در مجموع مراحل شغلی زیر را طی کرده ام.

۱-    مشاور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در امور مجلس.

۲-    مشاور مدیرعامل پتروشیمی باختر و مدیر صنایع پایین دستی.

۳-    عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در جزیره عسلویه ودرزمان مدیریت در شرکت پازارگاد؛ بعنوان نخستین سازمان کشور موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد  OHSAS 18001  (مدیریت بهداشت حرفه ای و ایمنی )ISO 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت) و ISO14001   (استاندارد مدیریت زیست محیطی) شدند .

۴-    معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر.

۵-    عضو هیئت مدیره شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی ماهشهر.

۶-     عضو هیئت مدیره و مدیراجرائی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره).

۷-    معاون اداری و آموزش شرکت ملی صنایع پتروشیمی.

۸-    رئیس کل امور اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی.

۹-    رئیس خدمات متمرکز کارکنان شرکت ملی نفت ایران.

۱۰-    رئیس امور اداری و آموزش شرکت ملی نفتکش ایران.

۱۱-     شهردار گوهردشت کرج.

۱۲-    عضو هیئت مدیره و مدیر اداری بنیاد مهاجرین جنگ تحمیلی کشور.

هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهرلاوان انجام وظیفه می‌کنم. با توجه به وظایف این شرکت در ایجاد فضاهای رفاهی و آماده‌سازی بستر مناسب برای فعالیت 12 مجتمع پتروشیمی در جزیره لاوان، کارهای مشابهی نیز در عسلویه انجام گرفته است که هم اکنون مقدمات آن در دست اقدام است.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی