131

نوروز نامه

نوروز نامه
(شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸) ۰۸:۰۰

در شکفتن جشن نوروز برایتان در همه سال سر سبزی جاودان و اندیشه ای پویا با برخورداری از همه نعمت های خدادادی آرزومندم.

به شکرانه عبور از گردنه های زمستان، به شکرانه مقاومت و ایستادگی، به شکرانه فرصتی نو که ارزانی مان داشته اند،  و با به تجدید عهدمان با همه «سین ها« به استقبال  «نوروز 1399» می رویم .

بهاری دیگر، با شکوهی شگفت انگیز، بساط سبزینه خود را بر طبیعت بی رنگ گسترد، رنگ گل های گوناگون این سفره گشوده را مزین نمود، نغمه مرغان خوش الحان فضای دشت و چمن را پر کرد و سردی و سکوت سنگین طبیعت را در هم شکست، همه آمدند، رستند و روییدند.

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار           یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 

در سالی که سپری کردیم صنعت پتروشیمی ایران با بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین جهان و با تکیه بر کارشناسان و کارکنان متخصص و کارآمد خود مسیر توسعه را پیموده و با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده همسو با این صنعت ارزش‌آفرین قرار است تا پایان جهش سوم، کشور به یک قدرت بزرگ پتروشیمی در سطح منطقه و جهان تبدیل شود، اکنون باید با همدلی و همکاری برای تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده  تلاش کنیم.

امیدوارم  در سال جدید با بهره‌گیری حداکثری از تدبیر و توان تخصصی و اجرایی مدیران و کارکنان  صنعت بزرگ پتروشیمی  بتوانیم در راستایی اجرایی شدن جهش دوم و سوم این صنعت در حوزه‌های برنامه‌ریزی ، سیاست گذاری ، تقویت صادرات غیر نفتی ، افزایش تولید  و اجرای مسئولیت مان در  جامع هدف  به حول و قوه‌الهی ، مردم عزیزمان را از نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بهره‌ مند سازیم .

فرا رسیدن نوروز 1399 را به خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی بخصوص همکاران ارجمندم در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبریک عرض می کنم . امید آن را دارم با توکل به پروردگار  یکتا ، پیروی از  منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و  سیاست‌های دولت منتخب مردم  خدمت هر چه بیشتر به ملت شریف و نجیب ایران اسلامی قرار بگیریم.

 

 

ایوب بنوی مدیر مسئول نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی