152

انجمن‌ها و تشکل‌ها؛ بازوی مشورتی و اجرایی ایران پلاست / ایران‌پلاست میزبان 420 شرکت

انجمن‌ها و تشکل‌ها؛ بازوی مشورتی و اجرایی ایران پلاست / ایران‌پلاست میزبان 420 شرکت
(جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰

مدیر پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: ایران پلاست، فرصتی منحصر بفرد برای ارائه آخرین توانمندی های روز صنعت پلیمر و پلاستیک است.

پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست  با رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به صورت کاملا تخصصی برگزار خواهد شد، این نمایشگاه فرصتی بزرگ و منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه است که آخرین رویداد ها و توانمندی های به روز صنعت پلیمر، پلاستیک و صنایع وابسته را در معرض نمایش و رقابت می گذارد.

پیام پتروشیمی در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت پتروشیمی ایران گفتگویی را با  ایوب بنوی مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست  انجام داده است که متن این گفتگو در پی می آید:

نمایشگاه امسال دارای چه ویژگی هایی است؟

ایران پلاست فرصتی مناسب برای همکاری میان بخش بالا دست و صنایع پایین دستی پتروشیمی است و تقویت روحیه همگرایی یکی از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود و امید است که بتوانیم فرصت ایجاد همکاری های مشترک را با هدف تکمیل زنجیره ارزش تحقق بخشیم.

امسال با محدودیت‌هایی در اختصاص فضا روبه‌رو بودیم و سرانجام شرکت‌ها در ۲۰ هزار متربع سالن‌های سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز جانمایی شدند، اما شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی این قول را داده که در دوره آینده کل سالن‌های نمایشگاه در اختیار ایران‌پلاست قرار گیرد.

حضور ۳۰۰ بازرگان خارجی از ۱۵ کشور در رویداد بین‌المللی ایران‌پلاست  از نکات بارز این رویداد نمایشگاهی است  و برگزاری ۱۶ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و پلیمری در ایام نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

آیا  نمایشگاه مجازی ایران پلاست نیز برگزار خواهد شد؟

تبادل نظر، انتقال تجربیات و هم افزایی متخصصان، صنعتگران، تولیدکنندگان و تجار در چنین رویدادهایی، می‌تواند زمینه مناسبی را برای رشد و توسعه این صنعت فراهم کند و دراین راستا نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، همزمان با نمایشگاه از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت یک ماه دایر خواهد بود.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست فرصتی برای معرفی محصولات با ارزش افزوده بالا به مشتریانی از سراسر دنیاست.

غرفه‌گذار ایرانی در کنار مشارکت‌کنندگان خارجی از کشورهای چین، تایوان و ایتالیا در ۹ سالن اختصاصی و در چهار گروه کالایی مواد اولیه، ماشین‌آلات، محصولات و خدمات فنی و مهندسی به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای نوآورانه و فناورانه خود خواهند پرداخت‌.

گفتنی است که پانزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

انجمن‌ها و تشکل‌ها؛ بازوی مشورتی و اجرایی ایران پلاست هستند دیدگاه شما درباره نقش بخض خصوصی در برگزاری این رویداد چیست؟

بدون تردید برگزاری این رویداد بزرگ در عرصه صنعت پلیمر و پلاستیک با همکاری و مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی امکان پذیر است و همواره تشکل‌ها و انجمن‌ها بازوی مشورتی و اجرایی پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست هستند.

از سوی دیگر باید در نظر داشت که یکی از بارزترین ویژگی‌های پانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست همکاری دوسویه میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن‌ها و تشکل‌هاست.

این نکته را نیز باید در نظر داشت که از در ماه های اخیر و در جلسه های مشترک، نمایندگان انجمن‌های ملی صنایع پلیمر، انجمن پلی‌اورتان، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند و انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان ماشین‌آلات از دغدغه‌های خود برای برگزاری این دوره از نمایشگاه در بخش های مختلف اعلام کردند و ما نیز با تمام توان تلاش کردیم که شرکت کنندگان با اطمینان خاطر در نمایشگاهحضور داشته باشند.

بازدید کنندگان و هیئت های خارجی از کدام کشورهای همسایه در نمایشگاه حضور خواهند یافت؟

امیدوار است که ظرفیت ها و توانمندی های ایران در قلمرو تولید و صادرات محصولات پلیمری و پلاستیک از یک سو و نیاز این صنایع به بهره مندی از فن آوری و نوآوری های دانش روز از سوی دیگر، منجر به کسب دستاوردهای ارزشمند برای شرکت کنندگان همچون  چهارده دوره قبلی در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست  شود.

در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال نیز همچون روال ادوار گذشته، افزون بر دعوت از هیئت‌های تجاری مؤثر از کشورهای جهان، برای نخستین بار بازدیدکنندگانی از بعضی از  کشورها نظیر آمریکای جنوبی و اوراسیا برای حضور در نمایشگاه ایران‌پلاست به تهران خواهند آمد.

 همچنین تجار و بازرگانان کشورهای همسایه نیز حضوری موثر در نمایشگاه خواهند داشت.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی