153

پیام نوروزی سال 1401

پیام نوروزی سال 1401
(یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۰۰

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ یامُدَبّر الیل وَ النَهار یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

ای نوبهار حُسن بیا کان هوای خوش           بر باغ و راغ و گلشن و صحرا مبارک است

   بر خـاکیان جمال بهـاران خجسته باد            بـر مـاهـیــان تپـیـدن دریـــا مبـارک است

 

همکاران ارجمندم و خانواده های گرامی صنعت ارزش آفرین پتروشیمی

 

به رسم ادب و احترام، همچون رسوم پیشکسوتان‌مان، در این مجال فرا رسیدن نوروز باستانی را به همکاران و مدیران گرانمایه شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبریک و شادباش عرض می نمایم .

خدای سبحان را سپاس می گوییم که به یمن الطاف بی انتهایش سال 1400 را سال موفقیت و سربلندی ایران اسلامی قرار داد و توفیق ورود سرافرازانه به سال جدید را به خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی و ملت شریف ایران عطا فرمود.

سال 1400 را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پرتو استعانت از خدای متعال و با راهبرد ( تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها)، بر توفیقات صنعت ارزش آفرین پتروشیمی افزوده شد و با همت شما همکاران متعهد و تلاشگر ظرفیت صنعت پتروشیمی امروز با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها به سالانه 90 میلیون تن رسیده است .

همچنین با اجرای طرح‌های برنامه‌ریزی شده تا پایان برنامه هفتم توسعه به حدود 140 میلیون تن در سال و تا پایان برنامه هشتم توسعه نزدیک 200 میلیون تن در سال خواهد رسید.

این موفقیت ها در حالی رقم خورده اند که با توجه به تأکید رهبر فرزانه مان بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، اهمیت صنعت پتروشیمی و کاربرد محصولات آن در زندگی مردم، روزبه روز بیشتر شده و نقش حیاتی آن در حذف خام فروشی منابع نفت و گاز، کاهش وابستگی به صادرات این منابع به صورت خام، توسعه اشتغال پایدار، ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ملی، برجسته تر از قبل شده است.

داخلی سازی چند کاتالیست مهم موردنیاز صنایع پتروشیمی و پالایشی و نیز بومی سازی چند دانش فنی تولید محصولات پتروشیمی و کاتالیست ها و مواد شیمیایی مصرفی مهم، از دیگر توفیقاتی است که خدای متعال منت گذاشته و نصیب صنعت پتروشیمی ایران کرده است.

بی تردید این همه کارها و تلاش های گسترده در صنعت پتروشیمی به مثابه جهاد در راه استقلال و عزت سرزمین عزیزمان محسوب می شود و همت والای مردان و زنان فعال و کوشا در این صنعت را طلب می کند.

از خدای بزرگ خاضعانه مسئلت می کنم ملت فرهیخته ایران را در مسیر پیمودن قله های افتخار بیش ازپیش یاری کند و در سال جدید همچون گذشته کید دشمن را در مواجهه با این ملت شریف بی اثر گرداند و توفیق خدمتگذاری علی گونه را بیش ازپیش به ما عطا فرماید.

باردیگرفرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به همه‌ی ملت عزیز ایران و به‌ویژه شما همکاران تلاش‌گر و شریف در صنعت پتروشیمی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی خوش، همراه با سلامتی و پیروزی برایتان آرزو نمایم.

 

 

مدیر مسئول نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی