شماره جدید

چارچوب تحلیلی برای استراتژی شرکت ها در شرایط رکودی
استراتژی و عملکرد کسب و کار بسته به منابع و توانمندیهای موجود، درک صاحبان یا مدیران مربوطه از تهدیدها و فرصتهای موجود و ....خواهد بود .
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۱ ]

مقالات

درس‌ هایی از رکود اقتصادی سال 2008
113
رکودهای متفاوت هر یک دلایل خاص خود را دارند که تبعاً عمق و ماندگاری آنها را مشخص می‌کند.
پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۴۳ ]
استراتژی‌ها و عملکرد شرکت‌ها در شرایط دشوار اقتصادی (بخش دوم)
112
مطالعات صورت‌گرفته راجع به تطبیق شرکت‌ها و کسب و کارها با شرایط رکود از حیث گستره و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۵۲۴ ]
استراتژی ها و عملکرد شرکت‌ها در شرایط دشوار اقتصادی (بخش اول)
111
شرایط نااطمینانی و دشواری های اقتصادی کنونی
جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۹۵ ]
صنعت پتروشیمی تا سال 2025: نقش نوآوری در صنعت پتروشیمی
110
نوآوری دیجیتال می تواند روند رشد صنعت پتروشیمی را بیش از پیش تسریع کند؛ افزایش استفاده از تجارت الکترونیکی توسط توزیع کننده ها یا پلتفورم هایی مانند علی بابا می تواند روند تجاری سازی شرکت هایی که محصولات و خدمات تخصصی ارائه می دهند را تسریع کند.
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱۵۶ ]
صنعت پتروشیمی در سال 2025: آیا صنعت پتروشیمی با همین روند به پیش خواهد رفت؟
109
شرکت های پتروشیمی در سال گذشته در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتند، اما روندهایی که باعث پیشرفت این صنعت در سال گذشته و نیز سال های پیش تر بودند در حال تغییر هستند.
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲۱۶ ]
رشد و رقابت پذیری در صنعت پتروشیمی جهان و اروپا
108
رشد فروش محصولات پتروشیمی و مواد شیمیایی در جهان از سال 2015 تا سال 2015
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۳۵ ]
گزارشی کوتاه در مورد صنایع شیمیایی و پتروشیمی هند
107
توسعه تاریخی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۲۷ ]
سهم اروپا از صنعت پتروشیمی جهان
106
تحلیل صنعت پتروشیمی حاکی از این است که در طول بیست سال گذشته جایگاه اتحادیه اروپا در صنعت پتروشیمی جهان تضعیف شده است.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۸۷۲ ]
رخدادهای اخیر صنعت پتروشیمی اروپا و چشم انداز صنعت در سال 2018
105
گزارش منتشر شده توسط سفیک(Cefic) در تاریخ 15 نوامبر 2017
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۱۹ ]
استراتژی های توسعه شرکت های پتروشیمی در عصر بی ثباتی اقتصادی
104
نتایج سال های گذشته و چشم انداز طبیعی ناپایدار برای صنعت پتروشیمی نشان دهنده یک نظم طبیعی جدید است: صنعتی که به طور قابل ملاحظه ای اصلاح شده و دارای یک محیط رقابتی بسیار قوی است که در آن شرکت ها برای رشد بهینه مجبور به رقابت در بازارهای جهانی هستند که هرکدام از این بازارها دارای کاستی های قابل توجهی بوده و کمک و حمایتی از آنها صورت نمی گیرد.
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۹۴ ]
صفحه ۱ از ۳ ۲ ۳ بعدی »
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی