شماره جدید

آیا صنعت پتروشیمی اهداف برنامه ششم توسعه را محقق کرده است؟ (بخش اول)
مدیریت کلان ذخایر نفت و گاز و زنجیره ارزش آن، در کشورهای صاحب ایـن ذخـایر همـواره یکـی از مهم ترین مسائل این کشورها بوده است.
جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۹ ]

مقالات

به روز رسانی نوآوری و توانمندی های فناوری به منظور تقویت صنعت
تحقیق و توسعه در حال پیدا کردن جایگاه خود در صنعت پتروشیمی است، و این رخداد از سوی غول های این صنعت مانند سینوکم شروع شده است که شعارش «ما به علم ایمان داریم» است.
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۷۹ ]
صنعت پتروشیمی چین: استراتژی های جدید برای یک عصر جدید
چین قرار است که همچنان به عنوان بازار پتروشیمی که سریع ترین نرخ رشد را دارد، به فعالیت خود ادامه دهد.
شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۵۵ ]
کدام شکل از انرژی در صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا بیشتر استفاده می شود؟
مصرف نفت در صنعت پتروشیمی از سال 1990 حدود 29 درصد کاهش یافته است
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۷۱۶ ]
مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا
صنعت پتروشیمی انرژی و مواد اولیه را به محصولاتی تبدیل می کند که سایر بخش های صنعتی به آن نیاز دارند.
یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۰۱ ]
رشد و رقابت پذیری صنعت پتروشیمی اروپا
صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا در وضعیت مناسبی قرار دارد.
همه چیز در این صنعت در کوتاه مدت بسیار خوب به نظر می رسد.
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۵۵ ]
واکنش‌های استراتژیک در دوران رکود
این مقاله در ارتباط با واکنش‌های استراتژیک شرکت‌ها در طول شرایط دشوار اقتصادی است.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۰۹ ]
تجربه جهانی شرکت ها در مقابله با رکود اقتصادی
در این بخش، مقایسه هایی را در مقیاس بین المللی انجام خواهیم داد تا شیوه مواجهه و مقابله شرکت ها با شرایط رکود و افول در کشورهای دیگر بهتر درک کنیم.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۰۸ ]
استراتژی های سرمایه گذاری در دوران رکود
تحلیل گران شرکت هایی را شناسایی کرده اند که در دوران رکود با اتخاذ استراتژیِ سرمایه گذاری های جدید خود را با شرایط موجود تطبیق داده اند.
پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۷۷۱ ]
استراتژی تطبیق با رکود: چگونه کسب‌وکار خود را در شرایط رکودی حفظ کنیم؟
تطبیق با شوک های محیطی توانمندی و قابلیتی است که تمام شرکت ها برای بقا باید آن را در خود ایجاد کنند.
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳۳۲ ]
چارچوب تحلیلی برای استراتژی شرکت ها در شرایط رکودی
استراتژی و عملکرد کسب و کار بسته به منابع و توانمندیهای موجود، درک صاحبان یا مدیران مربوطه از تهدیدها و فرصتهای موجود و ....خواهد بود .
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۴۶۷ ]
صفحه ۱ از ۵ ۲ ۳ ۴ ۵
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی