شماره جدید

هزینه تورم چقدر است: تحلیلی بر دلیل نفرت از تورم
اوج گیری تورم از آمریکا آغاز شد اما به بقیه نقاط جهان ثروتمند گسترش یافت.
چهارشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۹۶ ]
 

مقالات

به روز رسانی نوآوری و توانمندی های فناوری به منظور تقویت صنعت
123
تحقیق و توسعه در حال پیدا کردن جایگاه خود در صنعت پتروشیمی است، و این رخداد از سوی غول های این صنعت مانند سینوکم شروع شده است که شعارش «ما به علم ایمان داریم» است.
سه شنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۹۷۱ ]
 
صنعت پتروشیمی چین: استراتژی های جدید برای یک عصر جدید
122
چین قرار است که همچنان به عنوان بازار پتروشیمی که سریع ترین نرخ رشد را دارد، به فعالیت خود ادامه دهد.
شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۸۶۷ ]
 
کدام شکل از انرژی در صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا بیشتر استفاده می شود؟
121
مصرف نفت در صنعت پتروشیمی از سال 1990 حدود 29 درصد کاهش یافته است
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۰۴۷ ]
 
مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا
120
صنعت پتروشیمی انرژی و مواد اولیه را به محصولاتی تبدیل می کند که سایر بخش های صنعتی به آن نیاز دارند.
یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۵۹۵ ]
 
رشد و رقابت پذیری صنعت پتروشیمی اروپا
119
صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا در وضعیت مناسبی قرار دارد.
همه چیز در این صنعت در کوتاه مدت بسیار خوب به نظر می رسد.
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۴۰۰ ]
 
واکنش‌های استراتژیک در دوران رکود
118
این مقاله در ارتباط با واکنش‌های استراتژیک شرکت‌ها در طول شرایط دشوار اقتصادی است.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۳۲۹ ]
 
تجربه جهانی شرکت ها در مقابله با رکود اقتصادی
117
در این بخش، مقایسه هایی را در مقیاس بین المللی انجام خواهیم داد تا شیوه مواجهه و مقابله شرکت ها با شرایط رکود و افول در کشورهای دیگر بهتر درک کنیم.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۴۱۷ ]
 
استراتژی های سرمایه گذاری در دوران رکود
116
تحلیل گران شرکت هایی را شناسایی کرده اند که در دوران رکود با اتخاذ استراتژیِ سرمایه گذاری های جدید خود را با شرایط موجود تطبیق داده اند.
پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۵۱۶ ]
 
استراتژی تطبیق با رکود: چگونه کسب‌وکار خود را در شرایط رکودی حفظ کنیم؟
115
تطبیق با شوک های محیطی توانمندی و قابلیتی است که تمام شرکت ها برای بقا باید آن را در خود ایجاد کنند.
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۸۹۱ ]
 
چارچوب تحلیلی برای استراتژی شرکت ها در شرایط رکودی
114
استراتژی و عملکرد کسب و کار بسته به منابع و توانمندیهای موجود، درک صاحبان یا مدیران مربوطه از تهدیدها و فرصتهای موجود و ....خواهد بود .
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۱۷۵ ]
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ صفحه ۴ از ۸ ۵ ۶ ۷ ۸ بعدی »
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی