مدیرعامل شرکت اکسنس تأکید کرد :

قابلیت ایران برای تبدیل شدن به قطب بزرگ صنعت پتروشیمی

قابلیت ایران برای تبدیل شدن به قطب بزرگ صنعت پتروشیمی
(یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴) ۱۸:۰۸

مدیرعامل شرکت اکسنس فرانسه گفت : صنعت پتروشیمی ایران با توجه به زیرساخت های موجود قابلیت آن را دارد که به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، ژان سنتناک امروز (یکشنبه ٢٢ آذر ماه) در دوازدهمین همایش صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: شرکت اکسنس آمادگی دارد تا در دوران پساتحریم با ایران و صنعت پتروشیمی ایران همکاری های بیشتری داشته باشد.

وی با بیان این که این شرکت با هدف سودآوری و بهبود ساخت، همکاری مستمری با واحدهای مختلف پتروشیمی دارد، افزود: صنعت پتروشیمی ١٠ درصد خروجی نفت را در برمی گیرد و این صنعت در خاورمیانه در حال توسعه است.

سنتناک با اشاره به این که ایران می تواند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی باشد، ادامه داد: تقاضا برای محصولات پتروشیمی در ایران در حال افزایش است و افزون بر نیاز داخل، بازارهای مختلفی نیز در منطقه وجود دارد که واحدهای پتروشیمی ایران می توانند در مسیر رفع نیاز این بازارها گام بردارند.  

وی افزود: برای حضور بیشتر در بازارهای جهانی، باید ابتدا دید که مصرف کنندگان چه نیازهایی دارند و در کجا قرار گرفته اند و سپس نسبت به تولید محصولات اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت اکسنس اظهار کرد : صنعت پتروشیمی در حال رشد است و با بهره گیری از فناوری های روز جهان این صنعت در حال ورود به مرحله جدید از فعالیتهای نوین است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی