86

سرمقاله

سرمقاله
(یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴) ۰۸:۰۰

بهار ، نماد جلوه گاه الهی در بازآفرینش طبیعت است و نوروز ، طلیعه ی این دگرگونیِ شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن .

          بوی جان می آید اینک از نفس های بهار               دستهای پر گل اند این شاخه ها ؛ بهر نثار

                با پیام دلکش نوروزتان پیروز باد                                با سرود تازه هر روزتان نوروز باد

              شهر سرشار است از لبخند ؛ از گل ؛ ازامید                   تا جهان باقی ست این آیین جهان افروز باد

طبیعت، این آینه گردان جمال دوست، با رویشی دوباره، جان تازه می گیرد و رخسارش از شادی می شکفد. درختان خلعت نوروزی در بر می کنند و اطفال شاخ به کلاه شکوفه مزین می گردند و هزاردستان، به هزار دستان دلربایی می نمایند و ما نیز همگام با کاینات از معاد طبیعت عبرت می گیریم و شور زمینی را با عطش آسمانی پیوند می دهیم .

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد و اینک که نسیم بهاری و دلنشین در حال وزیدن است و طبیعت، شاهد دگرگونی تمام نمای رحمت باری تعالی می شود، ما نیز سپاس و ستایش او را به جای آورده و از تلاش بی وقفه و همت ماندگار شما همکاران عزیز در سالی که گذشت و موجبات کسب افتخاری دیگر در عرصه خدمتگزاری شایسته به هموطنان در ایران اسلامی را فراهم آورد، سپاسگزاری می کنیم .

در سال 94 ، سالی بس پرعزت و افتخار برای کشور و خدمتگزاران ایران اسلامی، حماسه های فراوانی آفریدید و با وجود همه تحریم های سیاسی و اقتصادی بار دیگر به جهانیان ثابت کردید که ایرانی با تکیه بر آرمانهای رفیعش "می تواند"؛ و صد البته که توانستیم با تولید ، صادرات و حضور حداکثری در بازارهای جهانی به لطف پروردگار متعال بخشی از وظیفه ی خود را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ع) ، رهبر فرزانه انقلاب و کشور و مردم عزیزمان ادا کنیم .

با خوبی ها و بدی ها ، هر آنچه که بود ، برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد و سالی دیگر گذشت .

اینجانب حلول سال نو ، تولد دوباره طبیعت ، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت با لطافت گیاه و خرمی طبیعت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را به همه ی شما همکاران دلسوز و خدوم و خانواده محترمان تبریک گفته و از آستان احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور، نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این سرزمین پهناور مسالت می نمایم .

رجاء واثق دارم که در سال جدید نیز روح ایمان، ابتکار ، خلاقیت و نوآوری در وجود همکاران صدیق و پرتلاشی چون شما مایه ی پیشرفت و تعالی صنعت عظیم پتروشیمی خواهد شد.

روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد.

 

 

رضا خلج مدیر مسئول نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی