121

سر مقاله

سر مقاله
(چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸) ۰۸:۰۰

عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق ، نغمه عبودیت سر داده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند.

       کم کم غروب ماه خدا دیده می‌شود                                           صــد حیـف ازین بسـاط که برچیــده می‌شود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت                                        خوشبخت آنکسی‌ست که بخشیده می‌شود


عید سعید فطر، روز تجلی فطرت و جلوه زیبایی عشق ذاتی انسانی به پروردگار یکتا را به همکاران عزیز صنعت پتروشیمی تبریک عرض کرده و از خداوند منان مسئلت می نمایم که در این ماه، بهترین سرنوشت ها را برای بندگان صالح خویش مقدر کرده باشد.

عید فطر جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.

خداوند را سپاسگزاریم که توانستیم با توفیق حضور در این ضیافت ربوبی را با بهره گیری از خوان گسترده نعمات و برکات الهی در این ماه رحمت و فضیلت، همگام با شما پایمردان سنگرهای اقتصادی و صنعتی بخصوص همکاران جبهه مقدم تولید ضمن صبر و بردباری و و روزه داری در گرمای هوا ، مقتدرانه و با عزم راسخ در جهت" اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال" ، تعالی، اقتدار و شکوفایی میهن اسلامی را رقم بزنیم.

نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان از درگاه ایزد متعال، از خداوند کریم مسئلت می نمایم که در این ماه، بهترین سرنوشت ها را برای شما مقدر کرده باشد. امیدوارم همه در جهت تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی بکوشیم و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم در جهت خلاقیت، نوآوری، بهره وری، استفاده بهینه از منابع و سرمایه ملی و تولید ثروت های معنوی و مادی موفق تر باشیم.

 

رضا خلج - مسئول نشریه الکترونیکی پیام پتروشیمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی