138

معرفی هلدینگ صنایع شیمیایی تورِی

معرفی هلدینگ صنایع شیمیایی تورِی
(پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹) ۰۸:۰۰

گروه صنایع شیمیایی تورِی در سال 1926 بر اساس اصل « شرکت ها نهادهای عمومی جامعه هستند و از طریق تجارت به جامعه کمک می کنند» تأسیس شد. از آن زمان، گروه صنایع شیمیایی تورِی برای جلب احترام جامعه تلاش بسیاری کرده است.

در سال 1955،  تورِی این تعهد را برای اولین بار به عنوان یکی از اصول شرکت تعیین کرد. سپس، در سال 1986، در شصتمین سالگرد تأسیس این شرکت، فلسفه مدیریت شرکت با فلسفه شرکت به عنوان مفهوم اصلی آن رسمیت یافت. از آن زمان، فلسفه مدیریت با برخی تجدید نظرها به تصویب رسیده است. این شرکت در اعلامیه چشم انداز بلند مدت شرکت (VISION 2030)، که در ماه مه سال 2020 منتشر شد، گروه صنایع شیمیایی تورِی اصولی را که از ابتدا تاکنون در قالب فلسفه شرکت دنبال کرده بود، سازمان داد.

علاوه بر فلسفه مدیریت سنتی (شامل فلسفه شرکتی، مأموریت های شرکتی، اصول راهنمای شرکتی)، فلسفه صنایع شیمیایی تورِی شامل شعار شرکت (که به سادگی بیانگر موضع صنایع شیمیایی تورِی در مورد تجسم فلسفه شرکتی است)، چشم انداز (که نشان دهنده جهت گیری گروه در راس آن قرار دارد) ، فرهنگ شرکت (که شامل ارزشها و دیدگاه های مدیریتی است که از زمان تأسیس شرکت حفظ شده است) است.

فلسفه شرکت

کمک به جامعه از طریق خلق ارزش جدید با ایده ها، فن آوری ها و محصولات نوآورانه

وقتی می گوییم «نوآوری» ، منظور ما نه تنها توسعه فن آوری های کاملاً جدید بلکه نوآوری در سایر جنبه های فعالیت شرکتی است.

صنایع شیمیایی تورِی از کلمه «شیمی» با دو معنی استفاده می کند. اولین معنی علمی است که پایه و اساس مواد پیشرفته ای که در این شرکت تولید می شوند را تشکیل می دهد. این به ما امکان می دهد ارزش های جدیدی ایجاد کنیم و ضمن توسعه روابط با همه افرادی که با صنایع شیمیایی تورِی روبرو می شوند، از جمله مشتریان، کارمندان، سهامداران، تأمین کنندگان، مصرف کنندگان و جوامع محلی، از توسعه جهانی پایدار حمایت کنیم. معنای دیگر عبارت «شیمی» برای این شرکت همکاری و توسعه روابط است. با این روحیه، شرکت های صنایع شیمیایی تورِی و سایت های تجاری در سراسر جهان با یک هدف برای ارائه نوآوری همکاری می کنند.

چشم انداز صنایع شیمیایی تورِی

چشم انداز گروه صنایع شیمیایی تورِی جهان برنامه کاری و اهداف این گروه را تا سال 2050 پیش بینی کرده است و همچنین چالش هایی که این شرکت باید برای رسیدن به این اهداف با آنها مواجه شود را بیان می کند. همچنین در این چشم انداز معیارهای مالی مهم این شرکت اورده شده که هم شامل ارقام واقعی در سال های 2013 و 2019 است و هم ارقام هدفگذاری شده تا سال مالی 2030 را نشان می دهد.

در این چشم انداز ماموریت گروه صنایع شیمیایی تورِی ارائه فن آوری های نوآورانه و مواد پیشرفته عنوان شده است که راه حل های واقعی برای مواجهه با چالش های موجود در صنعت پتروشیمی و مواد شیمیایی جهان را در پرتو تعادل و توسعه پایدار ارائه می دهد. این چالش ها شامل رشد جمعیت، آمار جمعیتی، تغییر آب و هوا، کمبود آب و کاهش منابع است.

در این چشم انداز آمده است: «ما متقاعد شده ایم که گروه صنایع شیمیایی تورِی بدون تأثیر منفی بر پایداری جهان می تواند به رشد خود ادامه دهد. ما تمام تلاش خود را برای پرداختن به موضوعات جهانی، از جمله اهداف توافقنامه پاریس و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG)، در حالی که از نزدیک با شرکای تجاری خود در سراسر جهان کار می کنیم، انجام خواهیم داد.»

برنامه مدیریت میان مدیریت در صنایع شیمیایی توری

بر اساس برنامه مدیریت میان مدت گروه صنایع شیمیایی تورِی ، پروژه AP-G 2022))، یک برنامه تجاری سه ساله برای سال های مالی 2020 تا مالی 2022، استراتژی اساسی گسترش تجارت از طریق سرمایه گذاری فعال را حفظ خواهد کرد. این گروه با ترویج اصلاحات ساختاری و همچنین تقویت ساختار مالی خود، که استراتژی رشد آن را تسهیل می کند، ارزش خود را در میان مدت و بلند مدت ایجاد می کند.

همچنین یک بنیاد تجاری انعطاف پذیر ایجاد خواهد کرد که رشد پایدار را در آینده دنبال می کند. هدف دستیابی به رشد سالم و پایدار همانطور که در چشم انداز بلند مدت شرکت صنایع شیمیایی تورِی آمده است، دنبال خواهد شد.

با توجه به فضای کسب و کار پیش بینی شده طی سال های آینده، انتظار می رود به دلیل پیر شدن جمعیت، مسائل زیست محیطی و نوآوری های فناوری که فرصت های تجاری ایجاد می کنند، تغییرات عمده ای روی دهند. با این حال، خطر کاهش مناطق تجاری موجود وجود دارد. به همین دلیل، گروه صنایع شیمیایی تورِی تلاش خواهد کرد تا تغییرات در روند صنعتی را به درستی درک کند و با پیگیری تحول در مدل کسب و کار به رشد پایدار دست یابد.

با پرداختن به این روندها، AP-G 2022 خواستار گسترش جهانی در زمینه های رشد اقتصادی، تقویت رقابت و تقویت بنیان مدیریت به عنوان استراتژی های اساسی است. گروه صنایع شیمیایی تورِی ضمن افزایش آگاهی از تعادل بین سود، جریان وجوه نقد و بهره وری دارایی در عملیات تجاری برای اطمینان از سلامت مالی، به گسترش مشاغل نوآوری سبز (GR) و نوآوری در زندگی (LI) و تقویت رقابت ادامه خواهد داد. این شرکت همچنین بر روی اصلاح ساختار کسب و کار برای مشاغل کم رشد و کم سود کار خواهد کرد تا یک مسیر رشد جدید تدوین کند.

گروه صنایع شیمیایی تورِی برای اطمینان از اجرای این استراتژی ها، پروژه گسترش تجارت نوآوری سبز (پروژه GR)، پروژه گسترش تجارت نوآوری در زندگی (پروژه LI) و پروژه کاهش هزینه جدید (پروژه NTC) را به عنوان پروژه های گروهی ارتقا خواهد داد.

وضعیت مالی صنایع شیمیایی تورِی

سرمایه گذاری

منبع: https://www.toray.com/aboutus/project

 

معیارهای اصلی عملکرد مالی شرکت صنایع توری

سرمایه گذاری

منبع: https://www.toray.com/aboutus/project

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی