مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد:

تولید با 100 درصد ظرفیت اسمی

تولید با 100 درصد ظرفیت اسمی
(چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷) ۱۴:۱۳

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد گفت: مدیران عامل مجتمع ها باید به سرعت راهبرد توسعه و مدیریت شرکت خود را تدوین و برای تصویب به هیأت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارسال نمایند.

به گزارش نیپنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی که در جمع مدیران مجتمع های تولیدی سخن می گفت به اهمیت شرکت عملیات غیر صنعتی در حفظ کرامت انسانی اشاره کرد و افزود: امیدوارم جناب آقای سیف با توسعه فعالیت های انجام شده در دوره های پیشین، بیش از پیش در حفظ کرامت انسانی بکوشد.
وی با اشاره به بحران اقتصاد جهانی و تأثیر آن در کاهش قیمت محصولات پتروشیمی از مدیران عامل مجتمع ها خواست با به کار گیری روش های مدیریتی تأثیر این بحران در پتروشیمی را به حداقل برسانند.
مهندس نژادسلیم تأکید کرد: باید ظرفیت تولید را به صد درصد ظرفیت اسمی برسانیم تا بتوانیم بر محدودیت های ایجاد شده غلبه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه مدیران برای تدبیر وضعیت شرکت در چنین روزهایی تربیت شده اند گفت: نباید منتظر باشیم تا همه چیز مهیا باشد بعد مدیریت کنیم.
در پایان این جلسه از زحمات آقای دبستانی تقدیر شد و آقای سیف به عنوان مدیر عامل جدید شرکت عملیات غیر صنعتی معرفی شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از زحمات مهندس دبستانی در زمان تصدی این سمت تشکر و وی را انسانی با صداقت و ستودنی دانست و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
در این مراسم از زحمات حسنعلی عموچی نیز که نخستین مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بود و بسیاری از زیرساخت‌های رفاهی این منطقه در زمان مدیریت وی به بهره‌برداری رسید تقدیر شد. عموچی در حال حاضر مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی