پیشرفت 50 درصدی فعالیت های مهندسی در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان

پیشرفت 50 درصدی فعالیت های مهندسی در شرکت صنایع پتروشیمی زنجان
(شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۷) ۱۶:۴۹

پس از امضای قرارداد مهندسی، خرید، تدارکات، نصب و راه اندازی واحدهای اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان، فعالیت های طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از دانش فنی شرکتهای خارجی طرف قرارداد آغاز و در حال حاضر این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان اعلام کرد:  فعالیت های مهندسی این طرح پتروشیمی بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است.
به گزارش نیپنا و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زنجان؛ اسماعیلی افزود: پس از امضای قرارداد مهندسی، خرید، تدارکات، نصب و راه اندازی واحدهای اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان، فعالیت های طراحی و مهندسی پروژه با استفاده از دانش فنی شرکتهای خارجی طرف قرارداد آغاز و در حال حاضر این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی در ادامه گفت: همزمان با نهایی شدن مدارک فنی، درخواست خرید تجهیزات پروژه آغاز شده است که در این مرحله ضمن ارسال درخواست های خرید تجهیزات داخلی و خارجی به سازندگان و دریافت پیشنهاد از سوی انها، بخش تدارکات پروژه نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.
مدیر اجرایی پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی زنجان با اشاره به انجام مذاکره های فنی و امضای قراردادهای خرید کمپرسورهای آمونیاک، هوا و گاز سنتز، گفت: مذاکره  خرید هفت دستگاه از تجهیزات این پروژه  و ساخت دستگاه ریفرمر واحد آمونیاک نیز نهایی شده است که در آینده آتی قرارداد آن با شرکتهای داخلی به امضاء می رسد.
وی افزود: قراردادهای ساخت برج ها، کولرهوایی، سازه های فلزی انباره های اوره، سازه های فلزی واحد سنتز اوره، سازه های لوله های واحد آمونیاک و سازه های واحد دانه بندی نیز با سازندگان داخلی نهایی شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی