سمینار نقد و بررسی نحوه قیمت‌گذاری گاز و چالشهای پیش‌روی صنعت پتروشیمی

سمینار نقد و بررسی نحوه قیمت‌گذاری گاز و چالشهای پیش‌روی صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۷) ۱۴:۴۲

مرکز مطالعات توسعه تکنولوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سمینار نقد و بررسی نحوه قیمت‌گذاری گاز و چالشهای پیش‌روی صنعت پتروشیمی را برگزار می‌کند.

در این سمینار سیاست‌گذاران و مدیران ارشد شرکت گاز و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صاحبان صنایع و مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی خصوصی و دولتی و صاحبنظران و خبرنگاران صنعت و اساتید دانشگاه در فضایی مناسب به نقد و بررسی نحوه قیمت‌گذاری گاز برای صنایع و مصارف مختلف، مسائل و چالش‌های پیش‌رو در این زمینه می‌پردازند. هدف از برگزاری این سمینار انعکاس نقدها و چالش‌ها و کمک به تصمیم‌سازی و ارائه و انعکاس راهکارهای مناسب به مراجع ذی‌صلاح است.
صادرات گاز و اهداف سند چشم‌انداز، صادرات گاز و نقش آن در تعاملات سیاسی، امنیتی و اقتصادی در سطح بین‌الملل،  تخصیص گاز (صادرات، خانگی، صنعتی)،  راهکارهای حضور در صحنه گاز و حفظ صنایع داخلی مصرف کننده گاز (افزایش تولید، گاز، جمع‌آوری گازهای همراه و ...)،  اولویت صادرات گاز و یا تأمین نیازهای بازار داخلی، بررسی اثرات اجتماعی و اقتصادی افزایش قیمت گاز بر صنعت پتروشیمی ، قیمت انرژی و تأثیر آن بر جایگاه صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع رقابتی کشور و نقش قیمت‌گذاری گاز بر صنعت پتروشیمی کشور برای حضور در صحنه بین‌المللی از موضوعات مورد بحث در این سمینار است.
این سمینار روز چهارشنبه از ساعت 14 الی 18:30 در سالن همایش دانشکده پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی