در صنعت پتروشیمی احساس افتخار و قدرت می کنم

در صنعت پتروشیمی احساس افتخار و قدرت می کنم
(یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸) ۱۲:۲۵

به نظر من، عوامل گوناگون بازدارنده می توانند انگیزه ای باشند تا زنان خود را از حاشیه به مرکز امور منتقل کنند .

 به نظر من، عوامل گوناگون بازدارنده می توانند انگیزه ای باشند تا زنان خود را از حاشیه به مرکز امور منتقل کنند .
سودابه افشار، رئیس امور پرسنلی و خدمات طرح توسعه پتروشیمی فجر، در خصوص نقش زنان در رشد و پیشرفت یک مجموعه به خبرنگار دفتر خبری ماهشهر گفت : به نظر من با توجه به خصوصیات خاصی که یک زن دارد می تواند در موقعیت های متفاوت نقش های متفاوت و موثری را ایفا کند . وی تلطیف مسایل را از سوی زنان بهتر و دقیق تر دانست و افزود: یک زن می تواند مسایل پیرامونی را بهتر تلطیف کند و البته مسایل پرسنلی هم عموما مسایلی هستند که به نظر من با آنها خیلی خشک رو به رو شدن جواب نمی دهد .
وی در پاسخ به این سئوال که گاه عدم اعتماد به نفس باعث در حاشیه ماندن زنان می شود گفت : عواملی که در زنان ایجاد عدم اعتماد به نفس می کنند زیاد است، اما من به همین عوامل به عنوان یک انگیزه مثبت نگاه می کنم، من فکر می کنم اگر از آن زاویه به قضیه نگاه کنیم عوامل بازدارنده می توانند خود به انگیزه ای برای رشد تبدیل شوند، در واقع همان عوامل باید انگیزه ای باشد تا زن از حاشیه به مرکز امور نقل مکان کند .
وی در ادامه افزود: متاسفانه بعضی از زنان ما فکر می کنند اگر در خارج از کشور زندگی کنند موقعیت های بهتری نصیبشان می شود، اما یکی از دلایلی که باعث شد من در ایران بمانم این بود که حس کردم راه برای پیشرفت هموارتر است .
سودابه افشار، رئیس امور پرسنلی و خدمات طرح توسعه فجر، در پاسخ به این سئوال که: کار کردن در صنعت پتروشیمی چه حسی را به شما منتقل می کند، گفت : خیلی ساده می توانم بگویم کار در صنعت پتروشیمی به من احساس قدرت می دهد، احساس افتخار و قدرت با هم .
گفتنی است سودابه افشار از سال 1372 وارد صنعت پتروشیمی شده و از سال 1378 همکاری خود را با پتروشیمی فجر آغاز کرده است . وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و 14 سال تحصیل و کار در آمریکا را در سابقه  کاری خود دارد .  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی