مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

نیروی انسانی در خصوصی سازی از جایگاه خاصی برخوردار است

نیروی انسانی در خصوصی سازی از جایگاه خاصی برخوردار است
(پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸) ۱۱:۰۲

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بخش مهمی از دغدغه های مربوط به خصوصی سازی در مدیران به علت عدم آگاهی همکاران از این فرایند است.

به گزارش نیپنا؛ عادل نژاد سلیم مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پاسخ به این پرسش که چگونه می شود دغدغه های مدیران و پرسنل مجتمع های پتروشیمی را در امر خصوصی سازی کاهش داد گفت : علت بخشی از این دغدغه ها عدم آگاهی است. مطالعه دقیق قانون اساسی و اصل 44 و نیز قانون تجارت پاسخ دغدغه های مدیران را به روشنی می دهند.

وی افزود: یکی از دغدغه های مدیران مبحث نیروی انسانی است. در اصل 44 به گونه ای به نیروی انسانی توجه شده که هیچ ضربه ای به نیروی انسانی نمی خورد،پس به نظر من این دغدغه به جایی نیست و اگر همکاران ما اصل 44 را با دقت بیشتری مطالعه کنند متوجه می شوند که اتفاقا" امتیاز زیادی به پرسنل داده شده و مبحث کرامت انسانی در آن کاملا" رعایت شده است.

وی در تشریح نوع پرسش های مطرح شده در دوازدهمین اجلاس مدیران شرکت های پتروشیمی کشور گفت: در واقع به مسائل مطرح شده نمی توان دغدغه گفت، به دلیل اینکه در حال تجربه مبحث خصوصی سازی هستیم و این مبحث در کشور تازگی دارد، طبیعتا" نگرانی هایی را ممکن است برای برخی از مدیران به وجود بیاورد.

وی در ادامه افزود: کشور در حال تجربه است و به دلیل اینکه در حال تجربه هستیم طبیعی است که انتهای بعضی مباحث هنوز پنهان است که باید با تدبیر حرکت رو ته جلو را آغاز کنیم و مرحله به مرحله به همان انتها برسیم.

وی در پایان گفت : مطمئن باشید هرچه به جلوتر می رویم همه این نگرانی ها حل می شود.  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی