با حضور معاون اول رئیس جمهور

دومین جلسه کارگروه ویژه نفت در عسلویه برگزار می‌شود

دومین جلسه کارگروه ویژه نفت در عسلویه برگزار می‌شود
(سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹) ۱۴:۲۱

دومین نشست سال جاری کارگروه نمایندگان ویژه رییس جمهوری در امور نفت، امروز (سه شنبه 4 خرداد) با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار می شود.

 سیدمسعود میرکاظمی وزیر نفت، علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن، سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی، اسفندیار رحیم مشایی مشاور و رییس دفتر رییس‌جمهور، عبدالحسین بیات معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و احمد قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این جلسه حضور دارند.
اولین جلسه کارگروه ویژه نمایندگان رئیس‌جمهور در امور نفت هشتم اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار شد. اجازه سرمایه‌گذاری در طرح‌های بالادستی و پایین دستی براساس تفاهمات فی‌مابین بانک‌های ملت و صادرات، تصویب سرمایه‌گذاری 22 طرح در شرکت ملی نفت ایران، 8 طرح در شرکت ملی پالایش و پخش و 9 طرح در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از جمله مصوباتی بود که در نخستین جلسه این کارگروه ویژه به تصویب رسید.
کارگروه نمایندگان ویژه رییس جمهوری در امور نفت، برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه اجرای اختیارات هیئت وزیران در امور نفت از قبیل ماده (87) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (3) قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی کشور و طرح های بیع متقابل و فاینانس و موارد تصریح شده در قوانین بودجه سنواتی کل کشور تشکیل شده است.‌

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی