رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی خبر داد:

آغاز به کار سالن بدنسازی میلاد نور

آغاز به کار سالن بدنسازی میلاد نور
(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹) ۱۵:۰۳

اصغر نظری رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر با اعلام این خبر گفت: سالن بدنسازی میلاد نور با پیشرفته ترین و مجهز ترین تجهیزات ورزشی کار خود را آغاز نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر،  اصغر نظری افزود: سالن بدنسازی میلاد نور صبح ها ویژه بانوان و عصرها نیز ویژه آقایان آماده سرویس دهی با امکانات مجهز به همشهریان می باشد.

وی با اشاره به امکانات موجود در این سالن بیان داشت: در این سالن امکاناتی از قبیل رختکن،کمد نگهداری البسه،سرویس های بهداشتی و تجیزات ورزشی شامل تردمیل های پیشرفته،اسکی فضایی،دوچرخه های مگنتی و ... می باشد.

عضو هیئت رئیسه شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر یاد آور شد: استفاده از این سالن برای عموم شهروندان آزاد می باشد و این عزیزان با مراجعه به امور ورزش این شرکت می توانند برای حضور در این کلاس ها ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: سالن بدنسازی میلاد نور از تمامی سالن های موجود در شهرستان ماهشهر پیشرفته تر و مجهز تر می باشد و با توجه به پتانسیل های موجود در میان جوانان این شهر این سالن می تواند خدمات ارزنده ای را به آنها ارائه دهد و در جهت شناسایی و تقویت پتانسیل ها  و استعدادهای ورزشی منطقه نقش موثری ایفا نماید.

 رئیس امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر خاطر نشان کرد: سالن بدنسازی میلاد نور با هزینه ای بالغ بر 5/1 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

شایان ذکر است سالن بدنسازی میلاد نور با هدف شناسایی و پرورش استعداد های ورزشی شهروندان و نیز ارائه خدمات ورزشی بیشتر، از سوی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و در کوی 218 دستگاه ماهشهر راه اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی