امضای تفاهم نامه مالی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بانک ملی

امضای تفاهم نامه مالی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و بانک ملی
(دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹) ۱۵:۴۸

تفاهم نامه مالی ارزی و ریالی به منظور تامین مالی طرح های توسعه ای و واحدهای صنعت پتروشیمی بین بانک ملی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت بازرگانی پتروشیمی امضا شد.

به گزارش نیپنا؛ همکاری و مشارکت در انتشار و عرضه و فروش دو میلیارد یورو اوراق مشارکت ارزی در بازارهای مالی بین المللی به منظور تامین منابع ارزی مورد نیاز طرح های پتروشیمی بر مبنای قانون بودجه سال 1389 کل کشور و همکاری و مشارکت در انتشار و عرضه و فروش ده هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ریالی به منظور تامین منابع ریالی مورد نیاز طرح های پتروشیمی بر مبنای قانون بودجه سال 1389 کل کشور مهمترین بخش این تفاهم نامه است.

همچنین براساس این تفاهم‌نامه طرفین تفاهم در زمینه اعطای تسهیلات و تامین مالی پروژه های پتروشیمی و اعطای تسهیلات ارزی و ریالی به صورت سرمایه در گردش کوتاه مدت برای پتروشیمی و شرکت های تابعه همکاری خواهند کرد.

همکاری مشترک بین بانک ملی و بازرگانی پتروشیمی از طریق گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی و صادراتی و ضمانت های بانکی و گردش عملیات ارزی و ریالی و تامین منابع مالی مورد نیاز بازرگانی به عنوان سرمایه در گردش جهت پیش خرید محصولات و سایر عملیات تجاری بخش دیگر این تفاهم نامه است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی