مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد
(یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۹) ۱۵:۵۹

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان این بازدید ، ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه و کارشناسی مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت، بر ضرورت تعامل بیشتر میان صنایع پتروشیمی و پژوهشگاه صنعت نفت تاکید کرد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در راس هیئتی از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
به گزارش نیپنا؛ مهندس بیات معاون وزیر نفت  و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان این بازدید ، ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه و کارشناسی مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت، بر ضرورت تعامل بیشتر میان صنایع پتروشیمی و پژوهشگاه تاکید کرد.
بر اساس این گزارش،  دکتر حدادی اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در جریان بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با تشریح رویکردهای جدید پژوهشگاه صنعت نفت مبنی بر محصول فروشی به جای پژوهش فروشی به مشارکت پژوهشگاه در طرح های بزرگ صنعت نفت از جمله میدان نفتی یادآوران و پارس جنوبی اشاره کرد.
وی گفت: پژوهشگاه صنعت نفت این آمادگی را دارد که در حوزه های پتروشیمی از جمله پلیمر، شیمی و پتروشیمی و نیز سایر موارد با شرکت ملی صنایع پتروشیمی همکاری داشته باشد.
گفتنی است، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مجموعه های مختلف پژوهشگاه از جمله واحدتولید اکسیدهای نانو ساختار (GTL)، پایلوت های حفاظت صنعتی و محیط زیست و تبدیل نفت سنگین به سبک و همچنین تصفیه خانه پساب ها بازدید کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی