انتصاب مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی

انتصاب مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی
(یکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹) ۱۱:۲۹

مصطفی حنیف، مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی شد.

به گزاش نیپنا، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حکمی مصطفی حنیف، را به سمت مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی منصوب کرد.
مهندس بیات در این حکم ضمن ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش خواستار اهتمام جدی در اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی شد.
وی در این حکم بر برقراری تعامل سازنده و موثر با مسئولین منطقه و مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه ماهشهر به منظور ارائه خدمات موثر به به کارکنان شرکت های مذکور و بهبود شرایط محیط کار و رفع کمبودها و موانع تاکید کرد.
مهندس بیات جهت دستیابی به سازمانی پویا و مشتری محور خواستار اتخاذ سیاست ها و برنامه های جامع برای توسعه زیرساخت های فرهنگی، رفاهی و بهداشتی در منطقه شد.
ایجاد و توسعه روحیه خدمت رسانی صادقانه و حداکثر کردن کارایی و اثربخشی خدمات ارائه شده به کارکنان و خانواده های ساکن در منطقه ماهشهر جهت رفع نیازهای ضروری و ارتقاء سطح زندگی مادی و معنوی آنان، ترویج و اعتلای  اخلاق اسلامی و توسعه سنت ارزشمند صیانت از کرامت انسانی در تمام فعالیت ها، تقویت کارگروهی و مدیریت مشارکتی و ایجاد نشاط، انگیزه و همدلی در بین همکاران و برنامه ریزی جهت ارتقای علمی و توسعه توانمندی ایشان و تلاش در جهت استفاده بهینه از امکانات با موریت اصلاح الگوی مصرف و افزایش بهره وری از موارد دیگری است که در این حکم بر اجرای آنها تصریح شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی