مجموعه ورزشی جانبازان پتروشیمی بندرامام افتتاح شد

مجموعه ورزشی جانبازان پتروشیمی بندرامام افتتاح شد
(شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹) ۱۱:۴۸

مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به بهره برداری رسید .

مهندس عبدالحسین بیات با اشاره به اینکه جانبازان نماد استقامت مردم این خطه از خاک کشورمان هستند اظهار داشت : لازم است برای توسعه ورزش قدم اساسی و بلندی برداشته شود و باید از مردانی که زمانی از اهدای جان خود برای ایران اسلامی دریغ نکردند و امروز نیز حاضرند در عرصه ی دیگری افتخار آفرینی کنند حمایت کنیم .
وی در ادامه جانبازان را سند افتخار ، شرافت و موجودیت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مرهون رشادت جانبازان و رزمندگان سلحشور است و خدمت به جانبازان ،بزرگترین افتخار مدیران و مسئولین نظام اسلامی است .
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ضرورت ورزش در بین جانبازان از افتخار آفرینی این عزیزان در عرصه ورزش تقدیر کرد و گفت : با توجه به اینکه بیش از این ، این عزیزان از سالن ورزشی بهر ه مند نبودند با  شایستگی و استعداد فراوان در مسابقات سراسری ورزش جانبازان صنایع پتروشیمی کشور موفق به کسب مقام اول شدند.
همزمان با افتتاح این مجموعه ، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با جانبازان شرکت سهامی پتروشیمی بندارمام در سالن تیراندازی به صورت نمادین به تیراندازی پرداختند.
شایان ذکر است مجموعه ورزشی جانبازان پتروشیمی بندرامام با مساحت 400 متر مربع دارای 4 سالن ورزشی برای رشته های دارت ، تیراندازی ، شطرنج و تنیس روی میز است  .
در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام بیش از 300 نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس مشغول به کار و فعالیت هستند .

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی