انتصاب 3 مدیر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

انتصاب 3 مدیر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹) ۱۳:۳۷

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی 3 تن از کارکنان این سازمان را در رده مدیریت منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی 3 تن از کارکنان این سازمان را در رده مدیریت منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، علی یزدانی طی احکامی جداگانه، آقایان اسماعیل عبدالهی، محمد حسین رضایی و فرزاد نژادبهادری را در سمتهای مدیر اجرایی، مدیر سرمایه گذاری و مدیر انرژی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب کرد.
وجود زیرساختهای مناسب و همچنین خوراک مناسب و کافی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی جهت توسعه صنایع میانی و پایین دستی پتروشیمی انگیزه ای است تا رضایی اولویتها و خطوط کلی و فرصتهای جدید سرمایه گذاری را در این منطقه تعیین  کند.
محمد حسین رضایی بواسطه سالها تجربه در امور مربوط به سرمایه گذاری، برای احراز سمت "مدیر امور واگذاری و خدمات سرمایه گذاری" این سازمان مناسب تشخیص داده شد.
وی در حکم خود مامور شده است که نسبت به جلب و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، تدوین استراتژی های سرمایه گذاری و استاندارد سازی فرایندهای آن همچنین هدایت این سرمایه ها با اولویت صنایع میانی و پایین دستی پتروشمی اقدام نماید.
یزدانی، همچنین اسماعیل عبدالهی را که از پیش کسوتان فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است را مکلف نمود تا به منظور شتاب بخشیدن به تکمیل پروژه ها و استفاده از آنها در طرحهای آینده، تلاش مظاعف به عمل آورد.
فرزاد نژادبهادری نیز که از جمله جوانترین مدیران سازمان منطقه ویژه است و پیش از این ریاست محیط زیست این سازمان را بر عهده داشته است، با این حکم با حفظ سمت ریاست محیط زیست، مدیر انرژی سازمان منطقه ویژه شد و از این پس وظیفه ساماندهی اصولی و برنامه ریزی دانش محور جهت دستیابی به شاخص های استاندارد انرژی را پیش روی خود دارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی