وظایف ساختار حاکمیتی – توسعه‌ای پتروشیمی

سیاست‌گذاری ، مدیریت اجرا ، نظارت و ارزیابی

سیاست‌گذاری ، مدیریت اجرا ، نظارت و ارزیابی
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹) ۱۰:۵۲

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: براساس نظر هیات مدیره شرکت و پذیرش مسئولین ذیربط، مقرر شده است به جای واگذاری تک تک شرکت های پتروشیمی،تعدادی از شرکت های باقیمانده با ایجاد یک هلدینگ واگذار شوند.

وی افزود: بنابراین، ایجاد شرکتی در قالب و ساختار هلدینگ در هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصویب شده است و مراحل نهایی را طی می کند و در خصوص سازمان حاکمیتی - توسعه ای نیز مراحل مقدماتی شروع شده است.
وی در مورد اساسنامه جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم گفت: زمان مورد نظر برای این بخش از کار چیزی حدود 6 تا 8 ماه در نظر گرفته شده است. البته ما اساسنامه را ارائه کرده ایم و باقی کار به وزارت نفت و مجلس بر می گردد ؛ البته فکر می کنم اساسنامه ای که مجلس باید بررسی کند، اساسنامه شرکت ملی نفت و گاز و پتروشیمی خواهد بود.
وی افزود: با توجه به اساسنامه و چارچوب وظایفی که از سوی هیات مدیره تایید شد، امیدواریم ساختاری را سازمان دهی کنیم که بتواند اهداف حاکمیتی-توسعه ای را برآورده و محقق سازد.
وی وظایف جدید ساختار حاکمیتی – توسعه ای را سیاست‌گذاری، مدیریت اجرا، نظارت و ارزیابی و هماهنگی با سایر مراجع بر شمرد و افزود: به بیان دیگر، هدف تعریف شده بر اساس اصل44 ،
یعنی حرکت از تصدی گری به سمت حاکمیت، در صنعت پتروشیمی محقق خواهد شد. مدیریت اجرا هم بیشتر در بخش توسعه ای خواهد بود، زیرا به ما کمک می کند که به عنوان یک سازمان حاکمیتی-توسعه ای، وظایفی را به عنوان یک سازمان توسعه دهنده انجام دهیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی