نام گذاری سال 1390 در صنعت پتروشیمی

سال تولید پایدار و ایمن و سال بدون حادثه در صنعت پتروشیمی

سال تولید پایدار و ایمن و سال بدون حادثه در صنعت پتروشیمی
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹) ۱۴:۰۰

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در شانزدهمین اجلاس مدیران عامل شرکت های تابعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی سال 1390 را در صنعت پتروشیمی سال تولید پایدار و ایمن و سالی بدون حادثه نام گذاری کرد .

غلامحسین بیات گفت : حفظ ایمنی و سلامتی، ضامن تولید پایدار است و تمامی مدیران عامل شرکت های همکار باید در اجرای فعالیت ها، ایمنی و حفاظت از جان نیروی انسانی را سرلوحه وظایف خود قرار دهند و همگام با افزایش کیفی و کمی تولید و اجرای طرح های توسعه ای،‌ ملاحظات بهداشت حرفه ای،‌ برای جلوگیری از وقوع حوادث و اجرای کامل قوانین و مقرارت ایمنی از هیچ کوششی دریغ نکنند .
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تامین بالاترین سطح سلامت نیروی کار و حفظ و ارتقاء سلامتی کارکنان از طریق ایجاد محیط کار سالم  بسیار مهم است و مدیران باید با کار غیر ایمن به شدت برخورد کرده و از کار ایمن هم قدردانی نمایند.
معاوت وزیر نفت در امور پتروشیمی از مدیران عامل شرکت های تابعه در جهت حمایت از اجرای قانونمند سازی یارانه ها تقدیر و تشکر کرد  و گفت : اجرای هدفمند سازی یارانه ها فرصتی برای نظام جهت تحقق عدالت و جهش اقتصادی بود که مدیران صنعت پتروشیمی با هوشیاری و همت و تلاش مضاعف با همکاری در اجرای آن در توسعه شکوفایی اقتصاد و عدالت در کشور  گام برداشتند .
 وی ، صنعت پتروشیمی را یکی از بخش های مهم برای رشد و شکوفایی صنعت عنوان کرد و گفت: این صنعت در خنثی سازی تحریم در کشور نقش اساسی را ایفا نمود به طوریکه با تولید 5/1 میلیارد لیتر بنزین در 7 واحد پتروشیمی صنعت پتروشیمی نشان داد که صنعتی تحریم شکن است .

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی