اختصاص 175 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 7 پروژه عمرانی ماهشهر

اختصاص 175 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 7 پروژه عمرانی ماهشهر
(دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰) ۱۶:۳۴

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی 7 طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 175 میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر در دست اجرا دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، براساس گزارش پایان سال این سازمان، سازمان منطقه ویژه 7 پروژه را با اعتبار بالغ بر 175 میلیارد ریال جهت توسعه عمرانی شهرستان ماهشهر در دست اجرا دارد.
براساس این گزارس پروژه احداث جاده بندرامام خمینی (ره) – شادگان از مهمترین پروژه های عمرانی منطقه است که به طول 28 کیلومتر در 2 فاز در دست اجراست و تاکنون بیش از 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
عملیات اجرایی احداث این جاده که دارای11 متر عرض و 2 تقاطع غیر هم سطح می باشد، با اعتبار بالغ بر 90 میلیارد ریال توسط پیمانکاران بومی استان در دست اقدام است و پیش بینی می شود تا پایان سال 90 جهت عبور و مرور ایمن سکنه شهرستان به بهره برداری برسد.
براساس این گزارش در بخش پروژه های منطقه ای، پس از پروژه احداث جاده بندرامام خمینی(ره)-شادگان، پروژه های احداث دبیرستان 12 کلاسه ماهشهر، دبستان 10 کلاسه و مدرسه راهنمایی 10 کلاسه شهر چمران، دبستان 10 کلاسه و مدرسه راهنمایی 10 کلاسه شهرک طالقانی و پروژه انتقال فاضلاب شهر چمران با مجموع اعتبار بالغ بر 175 میلیارد ریال از برنامه های در دست اقدام سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محسوب می شوند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی