در سال گذشته

گاز مایع پتروشیمی پارس صدرنشین صادرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی

گاز مایع پتروشیمی پارس صدرنشین صادرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰) ۱۶:۰۱

شرکت پتروشیمی پارس سال گذشته یک میلیون و 270 هزار تن گاز مایع صادر کرد که این رقم 9.8 درصد از کل صادرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی را دربر می‌گیرد.

به گزارش نیپنا، باتوجه به تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های احداث مخازن جدید پروپان و بوتان، درایرهای جدید و کمپرسورهای مخازن ذخیره و دستیابی به ظرفیت 100 درصدی در مقایسه با میزان صادرات در سال 88، صادرات گاز مایع با رشد قابل توجه به دو برابر افزایش یافته است.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس، این مجتمع همچنین در سال گذشته نزدیک به 3 میلیون تن گاز مایع و استایرن منومر تولید کرده است که از این میزان 160 هزار تن ال.پی.جی و 20 هزار تن استایرن منومر برای تامین خوراک موردنیاز صنایع پایین‌دستی و مصارف داخلی فروخته شده است.
افزون‌بر این، کل رقم صادراتی این شرکت در سال گذشته برابر با یک میلیون و 600 هزار تن بوده که سهم استایرن منومر از این میزان معادل 330 هزار تن برآورد شده است.
شرکت پتروشیمی پارس قصد دارد در سال جهاد اقتصادی با راهبر تولید اقتصادی، تفکر سیستمی و مدیریت علمی، به منظور تثبیت و تامین آرمان برترین تولیدکننده مواد پایه و سوخت پاک در صنعت پتروشیمی بیش از گذشته تلاش کند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی