گرامیداشت روز جهانی کارگر در پتروشیمی بندرامام

گرامیداشت روز جهانی کارگر در پتروشیمی بندرامام
(دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۱۴:۰۱

مراسم روز جهانی کارگر در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با حضور کارگران شاغل در این مجموعه و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش نیپنا، در این مراسم مهندس  ظریفکارفرد مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یازده اردیبهشت روز جهانی کارگر و گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  گفت: چرخه تولید و ارائه خدمات مرهون زحمات کارگران است.
مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام افزود: روز جهانی کار و کارگر با سالروز شهادت استاد بزرگ شهید مطهری همزمان شده است که این امر قداست و معنویت ویژه ای به این روز داده است .
وی اظهار داشت: کارگران این مجموعه با  تلاش  همزمان در عرصه تولید ، سنگرهای دفاع مقدس ، دوران سازندگی و  تا به امروز  در کنار دیگر مدیران و  کارکنان این مجموعه رکن اصلی حرکت  و رشد بوده اند.
مهندس ظریفکار فرد با تاکید بر سالم سازی محیط کاری خاطر نشان کرد: عزت نفس ، منزلت اجتماعی بالا و زندگی بدون دغدغه کارگران آرزوی من است و همه مدیران باید تلاش نمایند تا آسایش نسبی و رفاه را برای یکایک شما عزیزان در این مجموعه فراهم کنند و تمام این کارها به آرامش ، برنامه ریزی و پیگیری در فضای مطلوب نیازمند است .
وی افزود: فرهنگ سازی باید از بالاترین تا پایین ترین سطوح گسترش یابد و برای اصلاح رویه ها و روش ها  و تغییر ذهنیت همه باید عزم خود را جزم نمایند.
در مراسم گرامیداشت روز کارگر، نماینده کارگران شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با اشاره به جایگاه والای کار و کارگر افزود: با پیشرفت جامعه اسلامی کارگر دارای شخصیت فنی ، علمی و تخصصی شده و دغدغه مدیران باید تربیت کارگران متخصص و آماده سازی بستری مناسب برای کار و کارگر در راستای توسعه اقتصادی باشد .وی خواستار پیگیری مطالبات کارگران و  ارائه خدمات آموزشی به این قشر زحمت کش شد .
همچنین در این مراسم پیام مهندس عبدالحسین بیات معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در خصوص گرامیداشت روز جهانی کارگر قرائت شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت .

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی