تاکید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر تسریع اجرای پارک پلی استایرن جم

تاکید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر تسریع اجرای پارک پلی استایرن جم
(سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۱۳:۳۷

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: لازم است با رفع چالش ها و ابهامات، اجرای پروژه پارک پلی استایرن جم با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

به گزارش نیپنا، مهندس بیات در بازدید از این پروژه با تاکید بر نهایی شدن قیمت زمین در واحد حقوقی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار داشت: با بررسی کارشناسی زمینه رفع ابهامات فراهم می شود.
وی با بیان اینکه در منطقه عسلویه با کمبود زمین روبرو هستیم افزود: اگر مجموعه ای به دلایل غیر منطقی نتواند از زمین اختصاص داده شده برای اجرای طرح های مصوب استفاده کند، این زمین در اختیار واحدهای فعال قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پاسخ به درخواست مدیران پارک پلی استایرن جم برای اختصاص زمین بیشتر خاطر نشان کرد: در صورتیکه قصد گسترش زنجیره تولید خود را دارید، درخواست خود را به مدیریت برنامه ریزی شرکت ارسال نمایید تا هم زمینه تأمین خوراک و هم تأمین زمین بررسی و کارشناسی شود.
وی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی هزینه زیرساخت های اساسی را به قیمت زمین اضافه نکرده است تاکید کرد: ما در تمام پروژه ها فقط هزینه تمام شده زمین را دریافت کرده ایم اما در این پروژه به علت اینکه هزینه رفع معارض هم بر عهده شرکت پتروشیمی جم بوده است تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های قانونی هزینه اجرای این طرح را برای آنها کاهش دهیم.
مهندس بیات همچنین در بازدید از واحد بوتن-1 پتروشیمی جم در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی