مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت های بسپاران و خوارزمی بندر امام

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت های بسپاران و خوارزمی بندر امام
(دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰) ۱۴:۲۴

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت های تابعه بسپاران و خوارزمی بندرامام با حضور مدیران عامل ، مدیران و روسای واحدهای مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

مراسم قدردانی مهندس محمد اکبرپور و مهندس حسن میناوی مدیران عامل سابق شرکت های بسپاران بندرامام و خوارزمی بندرامام و همچنین معارفه مهندس سید محمد احمدزاده و مهندس رسول اکتسابی مدیران جدید این شرکت ها برگزار شد.
در این مراسم مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام طی سخنانی اظهار داشت: باید خدا‌محوری در کارها، مدیریت‌ها، نشست‌ و برخاست‌ها، تقویت تقوا، نداشتن غرور و تکبر و خود بزرگ‌بینی، مردم گرایی، تواضع و فروتنی و برپایی عدالت از مهمترین خصوصیات مدیران ‌باشد.
مهندس مهندس ظریفکار فرد تاکید کرد: ما به عناوین و مسئولیت ها به عنوان یک منصب نگاه نمی کنیم، بلکه این عناوین بار امانتی است که بر دوش ما گذاشته شده است و باید آنرا به سرمنزل مقصود ودرعین سلامتی به نفرات دیگری که می خواهند ادامه دهنده راه ما باشند، بسپاریم.
وی افزود : باید قدراین فرصتهارا بدانیم و از آنها به خوبی استفاده کنیم.
در این مراسم مدیران جدید و مدیران قبلی شرکت های یاد شده نیز به ذکر نکاتی پرداختند. همچنین مهندس وفایی مدیر تولید پتروشیمی بندرامام نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران جدید شرکت های بسپاران و خوارزمی برای آقایان اکبرپور و میناوی به خاطر تحمل زحمات فراوان در طول مدت تصدی خود قدردانی کرد .
در پایان مراسم احکام مدیران شرکت های بسپاران و خوارزمی قرائت و به آنان اهداء شد .
شایان ذکر است مهندس مهندس ظریفکار فرد طی احکام جداگانه ای آقایان اکبرپور را به سمت  مشاور و نماینده خود در طرح پتروشیمی کارون 2 و مهندس میناوی را به سمت مشاور خود در طرح  NF3 پتروشیمی بندرامام منصوب کردند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی