پتروشیمی در قاب تصویر عکاسان برتر کشور

پتروشیمی در قاب تصویر عکاسان برتر کشور
(چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰) ۱۱:۲۸

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در استان خوزستان از پرجاذبه ترین مکانها برای عکاسی است که هر از گاهی میزبان عکاسان و فیلمبرداران مختلف از سراسر کشور است.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در استان خوزستان از پرجاذبه ترین مکانها برای عکاسی است که هر از گاهی میزبان عکاسان و فیلمبرداران مختلف از سراسر کشور است.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این منطقه این بار میزبان 20 تن از عکاسان برتر کشور است که طبق برنامه به مدت 3 روز اقدام به عکاسی از جاذبه های عکاسی این منطقه می‌نمایند.
این گروه با هماهنگی و همراهی نمایندگانی از وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی میهمان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اند که جاذبه های تصویری مجتمع های پتروشیمی مستقر در این منطقه را به تصویر می کشند.
براساس برنامه ریزی انجام شده مجتمع های پتروشیمی بندرامام، رازی، بوعلی سینا، امیرکبیر، شهید تندگویان، فن آوران، مارون، کارون و فجر همچنین امکانات رفاهی، فضای سبز و محیط زیست منطقه، اسکله ها، مخازن و دریاچه های مصنوعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوژه های عکاسی این هنرمندان است.
پارک ارم، رودخانه جراحی و جنگلهای حرای این منطقه نیز از مکانهای پرجاذبه برای این عکاسان است که در روز دوم اقدام به عکسبرداری از این سوژه ها خواهند نمود.
از نکات جالب توجه در این تور عکاسی فراهم کردن امکان عکسبرداری شبانه از تاسیسات پتروشیمی است که برنامه ریزان این سفر چند ساعت پس از نیمه شب را به این کار اختصاص داده اند. تاسیسات نفتی و پتروشیمی به علت رعایت الزامات خاص طراحی مهندسی در زمینه روشنایی، چشم انداز بی نظیری را در شب ایجاد میکنند که برای عکاسان جاذبه فراوانی خواهد داشت.
در این گروه عکاسان مطرحی چون بهار ناز، پورسعید، شورابی، محرری، لطف، خادمیان و فرزانه به همراه تنی چند از همکاران خود صبح سه شنبه وارد منطقه شده و تا عصر پنجشنبه در این منطقه میهمان هستند.
لینک خبر و تصاویر:
http://www.petzone.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=petzone&Lang=fa-IR&ItemID=4924&mid=14439&wVersion=Staging

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی