در بازدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پتروشیمی شیراز مطرح شد

استفاده از حداکثر توان فنی مهندسی کشور در ساخت پروژه ها

استفاده از حداکثر توان فنی مهندسی کشور در ساخت پروژه ها
(دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰) ۰۹:۵۵

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر استفاده از حداکثر توان فنی مهندسی کشور در ساخت طرح های پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش نیپنا، مهندس مهدوی در بازدید از طرح سوم آمونیاک و اوره پتروشیمی شیراز گفت: در دوران مختلف، عزم راسخ و توان فنی مهندسین داخلی باعث پیشرفت و دستیابی به موفقیت شده است.
وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی پس از حمله دشمن به پتروشیمی بندر امام و پالایشگاه نفت آبادان، مهندسین داخلی با خود باوری چرخ صنعت کشور را دوباره به گردش درآوردند.
مهندس مهدوی با اشاره به اینکه پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی در تمام عرصه ها نتیجه درس خود باوریست که امام خمینی(ره) به ما آموخته اند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این وظیفه بر عهده ماست تا خودباوری را به نسلهای آینده انتقال دهیم.
وی بر حمایت مجلس شورای اسلامی از طرح های صنعت پتروشیمی در کشور تاکید کرد و افزود: در زمان اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، مجلس مصوب کرد قیمت خوراک پتروشیمی 65 درصد قیمت صادرات گاز باشد تا این صنعت دچار رکود نشود.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تشکر از تلاش همه صنعتگران پتروشیمی خواستار تسریع روند پیشرفت طرح سوم آمونیاک و اوره پتروشیمی شیراز شد تا هرچه زودتر این طرح به بهره برداری برسد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی