پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سرپرست جدید وزارت نفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سرپرست جدید وزارت نفت
(یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۰) ۱۳:۴۷

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی انتصاب مهندس علی آبادی در سمت سرپرست وزارت نفت را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

برادر گرامی و ارجمند جناب آقای مهندس علی آبادی
سرپرست محترم وزارت نفت

سلام علیکم

توفیق خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران – که به فرموده حضرت امام (ره) از اوجب واجبات است – در هر سنگری برای فرزندان انقلاب اسلامی مایه افتخار و مباهات است.
اینک که براساس اعتماد ریاست محترم جمهوری؛ جناب آقای دکتر احمدی نژاد سکان هدایت وزارت نفت به آن برادر خدوم و ولایت مدار واگذار گردیده است، ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه به محضر جنابعالی به خاطر این انتصاب شایسته، از خدای متعال برایتان در این مسئولیت حساس آرزوی موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهاد اقتصادی" نامگذاری گردیده است، با مدیریت عالمانه و مدبرانه حضرتعالی شاهد تحقق اهداف صنعت استراتژیک نفت و به ویژه صنعت پتروشیمی – که طلایه دار ارزش‌آفرینی در منابع خدادادی نفت و گاز است – باشیم.
اینجانب به نمایندگی از همه همکاران سخت کوش و متعهد صنعت پتروشیمی آمادگی کامل خود را برای همکاری با آن بزرگوار، جهت تحقق اهداف سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی اعلام می دارد.
رجاء واثق دارد با همت بلند جامعه صنعت نفت و تحت رهنمودهای ارزنده ریاست محترم جمهوری و حضرتعالی زمینه تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده این صنعت فراهم خواهد شد.
موفق، پیروز و سربلند باشید.

عبدالحسین بیات
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی