مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی: در صنعت پتروشیمی بازنشستگی نداریم

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی: در صنعت پتروشیمی بازنشستگی نداریم
(چهارشنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۳:۳۵

جشن بازنشستگی جمعی از کارکنان و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

در این مراسم مهندس بیات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی، بر برگزاری باشکوه چنین مراسمی تاکید کرد و افزود: این جشن نماد تکریم نیروهای انسانی است.
وی با اشاره به تعالیم اسلامی که بر تکریم انسانها تاکید می کند افزود: این کار علاوه براینکه یک کار صحیح و اخلاقی است پشتوانه اسلامی و دینی هم دارد.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با قدردانی از تلاش همه نیروهای فعال در این صنعت و با قدردانی از مدیرانی چون مهندس نعمت زاده، مهندس پیوندی، مهندس رهبری و ... تغییر وضع صنعت پتروشیمی از گذشته تاکنون مرهون تلاش همین نیروی انسانی دانست و افزود: همین همکاران بودند که توانستند کاری کنند که امروز ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در کشور به بیش از 55 میلیون تن برسد و با تلاش همین افراد فروش محصولات پتروشیمی به 18 میلیارد دلار رسیده است که بیش از یک-سوم درآمد ارزی کشور است.
وی با اشاره به آغاز تدوین برنامه ششم توسعه در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، این شرکت را در این زمینه پیشرو دانست و افزود : براساس این برنامه امکان 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای اجرای طرح های این برنامه وجود دارد.
مهندس بیات همچنین از انجام فعالیت های 68 طرح پتروشیمی در قالب برنامه پنجم توسعه خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ها ظرفیت پتروشیمی کشور از 100 میلیون تن فراتر می رود.
وی همچنین با اشاره به اینکه ما بازنشستگی را قبول نداریم و این فقط یک لفظ اداری است افزود:ما از همه همکارن بازنشسته می خواهیم با حضور در واحدهای خصوصی پتروشیمی همچون گذشته در تعالی و پیشرفت این صنعت بکوشند.
در این مراسم مهندس پیوندی نیز به عنوان یکی از بازنشستگان صنعت پتروشیمی برادامه همکاری بازنشستگان با این صنعت تاکید کرد و افزود: همه ما جزئی از این صنعت هستیم و تا زنده هستیم همراه این صنعت خواهیم بود و در بخش خصوصی به این همراهی ادامه خواهیم داد.
در این مراسم مهندس نعمت زاده، مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مهندس رهبری، رئیس پیشین شرکت پتروشیمی بین الملل و مهندس شعری مقدم، مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریا ساسول نیز حضور داشتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی