در نشست وزیر پیشنهادی نفت با مدیران صنعت نفت عنوان شد

حل مشکل خوراک پتروشیمی‌های بخش خصوصی با حمایت وزارت نفت ممکن است

حل مشکل خوراک پتروشیمی‌های بخش خصوصی با حمایت وزارت نفت ممکن است
(یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۰) ۰۹:۴۴

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی امیرکبیر گفت: وزارت نفت با بررسی مشکلات بخش خصوصی به ویژه در بحث خوراک پتروشیمی ها می تواند کمک شایانی به حل مشکلات موجود در برخی از شرکت های پتروشیمی به عمل آورد.

مهندس عادل نژادسلیم، (شنبه 8 مرداد) در نشست وزیر پیشنهادی نفت با مدیران صنعت نفت خواستار بازنگری در برخی مسائل کلان این صنعت شد و گفت: مهندس قاسمی آشنایی خوبی با مسائل کلان صنعت نفت دارند و امیدواریم با مدیریت ایشان مسائل کلان صنعت نفت برطرف شود.
وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین ایمنی در صنعت نفت گفت: لازم است موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست بیش از پیش  در صنعت نفت مورد توجه قرار گیرد و همه برای رسیدن به اهداف افق 1404 بیش از پیش تلاش کنیم.
همچنین حسین شریف زاده ، مدیرعامل پتروشیمی مبین در ادامه این جلسه اظهار کرد: پتروشیمی مبین بزرگ ترین پتروشیمی عسلویه است و با در اختیار داشتن 40 درصد از تولیدات شرکت های پتروشیمی جایگاه خاصی از در میان شرکت های پتروشیمی دارد.
وی افزود: عنایت مهندس قاسمی به طرح های توسعه میادین مشترک ارزشمند است و من به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی از مهندس قاسمی تقاضا دارم که به توسعه صنایع پتروشیمی و تامین خوراک این شرکت ها توجه ویژه ای داشته باشد.
شریف زاده اظهار داشت: از مهندس قاسمی انتظار داریم با توجه به بحث خصوصی سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی در روند واگذاری ها تلاش نمایند تا در واگذاری پتروشیمی ها بازنگری صورت گیرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی