با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شد

نشست مدیریت و تنظیم بازار محصول پلی اتیلن

نشست مدیریت و تنظیم بازار محصول پلی اتیلن
(سه شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۴:۵۳

جلسه بررسی بازار پلی‌اتیلن در ایران و جهان با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا، در این جلسه که با حضور مدیران مجتمع‌های تولیدکننده پلی اتیلن کشور، شرکت بازرگانی پتروشیمی و مدیران ستادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، بر حضور یکپارچه و منسجم این شرکت‌‌ها در بازارهای داخلی و جهانی تاکید شد.
در این جلسه با بررسی مسائل و مشکلات موجود پیش روی شرکت‌ها در بازارهای داخلی و خارجی مقرر شد با هماهنگی این شرکت‌ها و با پیشنهاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مجتمع های تولید کننده پلی اتیلن برنامه تولید محصولات به نحوی اجرا شود که بازار با افزایش تولید یک محصول و کمبود تولید محصول دیگر روبرو نشود و همه محصولات تولیدی مجتمع‌‌ها به تناسب در بازار داخلی و خارجی عرضه شود.
همچنین مقرر شد بازرگانی پتروشیمی گزارشی درباره عوامل اختلال و ناهماهنگی عرضه محصول در بازار محصولات پلی اتیلن در بازار داخلی و جهانی ارائه دهد. علاوه براین قرار شد شرکت بازرگانی پتروشیمی به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر با محوریت مدیریت کنترل تولید اطلاعات لازم در زمینه بازار داخلی و خارجی را تهیه و در اختیار سایر عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی قرار دهد.
علاوه براین با توجه به حضور شرکت‌های بخش خصوصی به عنوان فروشنده محصولات پتروشیمی در کنار شرکت بازرگانی پتروشیمی مقرر شد در این زمینه هماهنگی لازم انجام شود تا رقابت کاذب در بازارهای داخلی و جهانی بوجود نیاید تا در این زمینه حداکثر سود نصیب کشور شود.
علاوه براین در این جلسه از شرکت‌های تولیدکننده پلی‌اتیلن درخواست شد زمان اجرای تعمیرات اساسی خود را با هماهنگی هم و مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نحوی تنظیم نمایند تا بازار با کمبود عرضه روبرو نشود.
همچنین مقرر شد ضمن تداوم جلسه مذکور، مشابه این جلسه در زمینه تنظیم بازار داخلی و خارجی سایر محصولات پتروشیمی با حضور شرکت‌های تولیدکننده و فروشنده محصولات پتروشیمی و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزار شود.  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی