پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مهندس قاسمی، وزیرنفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مهندس قاسمی، وزیرنفت
(پنج شنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۸:۳۰

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهندس قاسمی را به عنوان وزیر نفت تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
برادر بزرگوار جناب آقای مهندس قاسمی وزیر محترم نفت
سلام علیکم
بعد از حمد خدای متعال و با درود به پیامبر اکرم (ص) و آل طاهرینش و آرزوی قبولی طاعات و عبادات.
رای قاطع و کم نظیر نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی به آن برادر پرتلاش، مجاهد و متعهد، پیش از آنکه خرسندی دلیرمردان صنعت استراتژیک نفت را رقم زده باشد، یاس و ناامیدی دیگری را برای بدخواهان نظام اسلامی به ارمغان آورد که طی روزهای اخیر در صدد جبران شکست های مفتضحانه خویش به ویژه در زمینه تحریم های  مغرضانه علیه کشورمان برآمده بودند. چراکه همت بلند حضرتعالی در مدیریت اجرایی بسیاری از پروژه های حساس صنعت نفت، نقش زیادی در بی اثر نمودن تحریم های نابخردانه و ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام اسلامی داشته است.
این انتخاب شایسته که نویدبخش تحول اثربخش در صنعت نفت، به ویژه در بخش توسعه خواهد بود، نشان از حسن توجه ویژه ریاست محترم جمهوری، جناب آقای دکتر احمدی نژاد و نمایندگان ارجمند مجلس شوراسی اسلامی به ضرورت توسعه بیش از پیش صنعت نفت در سال جهاد اقتصادی داشته و قابل تقدیر است.
برای اینجاب و سایر همکارانم در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، مایه مباهات است که در برنامه های ارائه شده توسط جنابعالی جهت تصدی این مسئولیت خطیر، به توسعه صنعت پتروشیمی- که طایه دار توسعه کشور و ارزش آفرینی در منابع خدادادی نفت و گاز است – توجه جدی مبذول داشته و رجاء واثق دارد که با مدیریت عالمانه ، هوشمندانه و مبتنی بر تجربه آن برادر عزیز و تلاشگر شاهد تحول در این صنعت مهم و سرنوشت ساز کشور باشیم.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سایر شرکت های همکار صنعت پتروشیمی که مسئولیت سنگین توسعه، تولید و عرضه محصولات پتروشیمیایی کشور را در داخل و اقصی نقاط جهان برعهده دارند، ضمن تبریک صمیمانه کسب رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه با آن برادر ایثارگر، مومن و ولایتمدار در راستای اجرای فرامین مقام عزیز و معظم رهبری (مدظله عالی) و تحقق اهداف برنامه های دولت کریمه اسلامی و ریاست جمهوری اسلامی در چارچوب اصول انقلاب اسلامی اعلام می دارم.
توفیقات روز افزون شما را در سنگر جدید خدمت گذاری به نظام جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران از خدای بزرگ مسئلت می نمایم.

موفق ، پیروز و سربلند باشید
عبدالحسین بیات

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی