به دست متخصصان توانمند داخلی

سیستم کنترل اسید استیک پتروشیمی فن آوران روز آمد شد

سیستم کنترل اسید استیک پتروشیمی فن آوران روز آمد شد
(سه شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰) ۱۲:۴۵

نرم افزار سیستم کنترل واحد اسید استیک شرکت پتروشیمی فن آوران توسط متخصصین این شرکت به روز شد.

نرم افزار سیستم کنترل واحد اسید استیک شرکت پتروشیمی فن آوران توسط متخصصین این شرکت به روز شد.
به گزارش نیپنا و به نقل از شرکت پتروشیمی فن آوران، به همت متخصصین این شرکت، سیستم پیشین کنترل واحد اسید استیک پتروشیمی فن آوران، پس از گذراندن مراحل تست و شبیه سازی جایگزین سیستم قبلی شد و بصورت عملیاتی در مدار تولید قرار گرفت.
رییس مجتمع پتروشیمی فن آوران در این خصوص اظهار کرد: طراحی و ساخت سیستم پیشین کنترل واحد اسید استیک پتروشیمی فن آوران توسط یک شرکت آمریکایی انجام شده بود که از ابتدا نسبت به تحویل source اصلی نرم افزار امتناع ورزیده بود.
یاسین بدری، با بیان اینکه شرکت مذکور تنها به ارایه Image از سیستمهای رایانه ای اکتفا نموده بود افزود: وابستگی مستقیم Image به سخت افزار مربوطه با به روز شدن قطعات، کارایی آن را کاهش می داد و واحد اسید استیک پتروشیمی فن آوران را بدلیل نبود سخت افزار مناسب و استهلاک سیستمهای قدیمی با چالش جدی مواجه می نمود.
وی با اشاره به مدت زمان 4 و نیم ماهه اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: این نرم افزار با همکاری متخصصین فن آوران و یک شرکت داخلی، پس از گذراندن مراحل تست و شبیه سازی و طی بازده زمانی 5 روزه در نیمه اول مرداد جاری، جایگزین سیستم قبلی گردید و بصورت عملیاتی در مدار تولید قرار گرفت.
بدری ضمن تقدیر از دست اندرکاران این پروژه گفت: با تلاش و همت متخصصان تلاشگر پتروشیمی فن آوران، واحد اسید استیک این شرکت از بن بست پیش رو با موفقیت رهایی یافت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی