بررسی بیانیه کارگروه صیانت از کرامت انسانی در جلسه هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی

بررسی بیانیه کارگروه صیانت از کرامت انسانی در جلسه هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰) ۱۲:۱۶

بیانیه کارگروه صیانت از کرامت انسانی در یکهزار و سیصد و پنجاهمین جلسه هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی بررسی شد.

به گزارش نیپنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در این جلسه از پیگیری های حجه الاسلام احمدی بروجردی و همکاری ایشان در تدوین بیانیه کارگروه صیانت از کرامت انسانی تشکر و تاکید کرد: شناخت وضع موجود و مطلوب در هر حوزه ای به ویژه در زمینه های مرتبط با منابع انسانی و آنچه به رضایت نیروی انسانی بر اساس ارزش های الهی می انجامد ضروری است.
مهندس عبدالحسین بیات افزود: محور توسعه در تمامی زمینه ها انسانی است و ظرفیت انسان برای رسیدن به کمال واقعی نیز بسیار مهم می باشد.
وی با اشاره به تاکید وزیر محترم نفت بر توجه ویژه به منابع انسانی، ماموریت کارگروه صیانت از کرامت انسانی را دارای اهمیتی بیش از پیش ارزیابی و تاکید کرد: توجه ویژه همه بخش های مدیریتی و سرپرستی به این موضوع ضروری است.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین حرکت انسان مطابق نظرات الهی را زمینه ساز تحقق جامعه آرمانی و مبتنی بر ارزشهای انسانی و اسلامی برشمرد.

همچنین در این جلسه حجه الاسلام احمدی بروجردی با اشاره به آیات الهی، احادیث و روایات بر اهمیت نقش تکریم انسان در دین مبین اسلام تاکید کرد.
مشاور فرهنگی معاون وزیر در پتروشیمی با بررسی بیانیه صیانت از کرامت انسانی، گفت: بیانیه کارگروه صیانت از کرامت انسانی در چهار بخش باورها، ارزش ها، مأموریت و چشم انداز 1400 تدوین شده است.
وی افزود: برای برانگیختن نیروی انسانی در جهت تغییرات راهبردی سازمان، باید با محوریت قرار دادن صیانت از کرامت انسان، انگیزه لازم را از طریق تعامل بین ساختار مناسب سازمانی، رهبری و فرآیند های یادگیری سازمانی در آنها به وجود آورد.
رییس کارگروه برنامه ریزی و صیانت از کرامت انسانی به ماموریت این کارگروه اشاره کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اسلامی و کرامت انسانی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نهادینه شود.
وی خاطر نشان کرد: برای نهادینه سازی فرهنگ سازمانی باید جوهره علم و ایمان به خدا، تقوی گرایی، کمال جویی و روحیه فضیلت خواهی در کارکنان تقویت شود.
رییس شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین بر تقویت روحیه انتقاد پذیری و مشارکت طلبی، رحم و مروت خواهی، پرهیز از حرام و گناه، خودشناسی و انجام کار و تلاش تحت فرمان عقل تاکید کرد.
وی به چشم انداز سال 1400 شمسی کارگروه  صیانت از کرامت انسانی اشاره کرد و اظهار داشت: با تدبیر و دور اندیشی و بهره گیری از سرمایه های کرامت انسانی در سال 1400 شمسی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی موفق به ایجاد زمینه های رشد و تعالی کارکنان و تحقق عدالت اداری  در سازمان خواهد شد.
حجه الاسلام احمدی بروجردی افزود: تقوی و توکل، تواضع و انتقاد پذیری، صداقت و اعتدال، ایده پردازی و آرمان خواهی، احساس تعهد و وجدان کاری، شرافت و پاکدامنی، نظم گرایی و انعطاف پذیری و پرهیز از خود محوری و تبعیض سرمایه های کرامت انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی