مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در گفتگو با مشتریان خود:

اگر رفتارهای ما پس از خصوصی سازی بهتر نشد ما را تحریم کنید

اگر رفتارهای ما پس از خصوصی سازی بهتر نشد ما را تحریم کنید
(سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰) ۱۴:۰۵

بیست و پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر با حضور مدیرعامل مرتبط ترین شرکت منطقه با فعالیتهای روابط عمومی تشکیل شد.

بیست و پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر با حضور مدیرعامل مرتبط ترین شرکت منطقه با فعالیتهای روابط عمومی تشکیل شد.
در این جلسه برنامه ریزان عملیات غیر صنعتی با خواسته های مشتریان اصلی خود از نزدیک آشنا شده و یقینا تداوم این تعاملات منجر به بهبود روز افزون خدمات این شرکت شود.
مصطفی حنیف در پاسخ به نگرانی ذینفعان خدمات شرکت خود، مبنی بر کاهش کیفیت خدمات پس از خصوصی سازی گفت: سزای گرانفروشی نخریدن است؛ اگر رفتارهای ما پس از خصوصی سازی بهتر نشد ما را تحریم کنید. در جلسات مکرر به همکاران خود گفته ام که رمز بقا و جلب رضای مشتریان افزایش کیفیت خدمات و منطقی نمودن قیمت تمام شده است.
سوالات: استراتژی عملیات غیر صنعتی در خصوص فعالیتهای فرهنگی، وضعیت خدمات دهی این شرکت پس از الحاق به هلدینگ، حمایت از فعالیتها و گروههای هنری، تقویت تعاملات بین شرکت عملیات و روابط عمومی های منطقه  از سوالات و خواسته های روابط عمومی ها از مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی بود.
در مقابل مشتری مداری در انجام فعالیت در محدوده ی مورد درخواست شرکتهای ذینفع، افزایش خدمات در صورت همکاری مدیران ارشد شرکتهای منطقه و رفع ابهام و پاسخگویی به چند سوال دیگر نیز پاسخ مصطفی حنیف، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی به روابط عمومی ها بود.
برگزاری نمایشگاههای مختلف کتاب، علوم قرآنی، نوشت افزار، نرم افزار و اقلام مورد نیاز خانواده های پتروشیمی از جمله اموری است که با همت شرکت عملیات راه اندازی می شود و افزایش کیفیت و کمیت این نمایشگاهها از جمله دغدغه های کارکنان شرکتهای منطقه است.
نقد ها، گلایه ها، قدردانی ها و چالشها، بحث ها و توصیه ها، به طور مفید و موثر وقت جلسه را به خود اختصاص داد و مسئولین روابط عمومی منطقه هر کدام حسب نیاز کارکنان شرکتهای متبوع خود، سهمی از این جلسه را از آن خود کردند.
مدیریت اماکن شهری در محدوده ی شهرک بعثت اعم از منازل سازمانی، مدارس، مساجد، فرهنگ سراها و پارکها در کنار رتق و فتق امور پروازها، اردوها و تورها، نمایشگاهها، مسائل شهری، خدمات آب، برق، گاز و حتی اینترنت، برنامه های آموزشی، رفاهی، فرهنگی و هنری و ... به قدری گسترده است که مدیریت شرکت عملیات می بایست یک ابر برنامه ریزی برای تامین تمامی این نیازها طراحی کند که با توجه به رضایت نسبی ذینفعان از این شرکت می توان گفت که تا حدودی در این زمینه موفق عمل کرده است.
حسن انجام وظایف تعریف شده برای این شرکت می تواند به طور غیر مستقیم در افزایش کمی و کیفی تولید و رشد اقتصادی صنایع موثر باشد چرا که اگر این شرکت بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد کارکنان با فراغ بال و رها از دغدغه های معمول زندگی می توانند بر روی فعالیتهای صنعتی خود متمرکز شوند.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، تصویب تقویم فرهنگی سال 91 را منوط به تایید مسئولین روابط عمومی شرکتها دانست و دخل و تصرف در این تقویم را از حقوق شرکتهای ذینفع برشمرد.
حضور مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در جمع مسئولین روابط عمومی ها از دو دیدگاه حایز اهمیت است؛ با توجه به اینکه این شرکت متولی امور فرهنگی، هنری و رفاهی منطقه است؛ طیف وسیعی از فعالیت روابط عمومی ها ارتباط نزدیکی با فعالیتهای عملیات غیر صنعتی دارد.
از طرفی مصطفی حنیف، مدیرعامل این شرکت، دبیر شورای راهبردی مدیران عامل شرکتهای منطقه می‌باشد که بر کسی پوشیده نیست حمایت مدیران از برنامه های روابط عمومی ها موجب تعالی در کمیت و کیفیت عملکرد آنها خواهد شد.
به نظر می رسد اعضای اجلاس روابط عمومی های منطقه ویژه در برنامه های بعدی خود میزبانی مدیرانی از بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و امور مدارس غیر انتفاعی را برنامه ریزی خواهند کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی