پیام مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت هفته بسیج

صیانت و توسعه دستاوردهای بسیج از ارکان اساسی جامعه است

صیانت و توسعه دستاوردهای بسیج از ارکان اساسی جامعه است
(شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰) ۱۵:۴۰

مهندس عبدالحسین بیات ضمن تبریک هفته بسیج به کارکنان و بسیجیان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تاکید کرد: صیانت و توسعه دستاوردهای بسیج از ضروریات انکار ناپذیر و ارکان اساسی جامعه به شمار می رود.

بسیجیان عزیز ، دلاور مردان گرانقدر

سلام گرم و صمیمانه خود را از اعماق قلب تقدیم شما افتخار آفرینان عرصه دفاع و جهاد ، نگهبانان و مدافعان انقلاب اسلامی و دست آوردهای ارزشمند آن و حافظان حریم اسلام و قرآن و ولایت نموده و هفته مبارک و ماندنی بسیج را به شما جان بر کفان عاشق و مجاهدان مخلص که نام و نشان در گمنامی و بی نشانی دارید، تبریک عرض می نمایم .
واژه زیبای بسیج و بسیجی و منزلت و جایگاه رفیع آن بر هیچ انسان خردمند و آگاه و دردمندی پوشیده نیست . هرگاه نام بسیجی در فکرها نقش و بر زبان ها جاری می شود سریعاً و طبیعتاً اوصاف و ویژگیهایی همچون ایمان ، تقوا ، شجاعت ، دلاوری، صمیمیت ، ایثارگری و مجاهدت در راه خدا ، دانشجوی مدرسه عشق ، دانش آموخته مکتب شاهدان و شهیدان ، پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی ، خدمت گذاری خالصانه و بی شائبه به مردم عزیز ایران اسلامی و جهان اسلام ، مایه عزت و سربلندی کشور ، مایه وحشت و تزلزل مستکبرین و ظالمین عالم ، استکبار ستیزی ، ساعی و صبور و خستگی ناپذیر ، مطیع ولی فقیه بودن ، پیشرو و خط شکن بودن ، متعهد و مسئولیت پذیر بودن ، جهاد گر و شهادت طلب و جوینده علم و سعادت بودن و رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی بودن، به اذهان متبادر می گردد.  نام و یاد و حضور بسیجی در هر جا و هر زمان، موجب دلگرمی و خوشحالی نیروهای خودی و یاس و ناامیدی دشمنان شده، لرزه بر اندام پوسیده مستکبران و متجاوزان می افکند. بسیج در بیان حضرت امام خمینی « ره » و خلف صالح آن ، رهبر معظم و عزیز انقلاب، مدرسه عشق ، میقات  پابرهنگان ، یاور مستضعفان ، مدافع اسلام و قرآن و آن لشگر مخلص خدایی است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان- از اولین تا آخرین- امضاء نموده اند. همواره در هر برهه ای از تاریخ بشریت، مجاهدان مخلص و فداکاری همچون عمارها ، بلال ها ، حمزه ها ، یاسرها ، مالک ها، چمران ها، همت ها و برونسی ها زیبنده نام پر مهر بسیج می باشند.
تجلیل و حمایت از بسیج و تفکر بسیجی و حفظ و صیانت و توسعه دستاوردهای بسیج از ضروریات انکار ناپذیر و ارکان اساسی جامعه ما به شمار می رود. حمایت از فرهنگ بسیجی، ضرورت حاکم شدن ارزش ها در جامعه ، زنده کردن روح خداجویی و آرمانخواهی در جان جوانان و ملّت عزیر این مرز و بوم ، دمیدن امید به آینده در نسل امروز و ترویج معارف اسلامی است . راه حل بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه ما  و قطع چشم طمع دشمنان و جهانخواران از این مرز کهن و متمدن و اسلامی، حاکمیت تفکر بسیجی در طول و عرض جامعه اسلامی می باشد و این می طلبد که ما با عزمی جزم و همتی بلند و حرکتی جهاد گونه آن هم در سال جهاد اقتصادی، نوای دلنشین تفکر بسیجی را در جامعه توسعه دهیم و افتخار کنیم که امام راحل و آن رهبر کبیر ما افتخارش را در این دنیا بسیجی بودنش می دانست .
امروز صنعت ارزش آفرین پتروشیمی ایران اسلامی نیز در مواجهه با انواع تحریم های جهانی قرار دارد که مجاهدت های بیش از پیش ایثارگران ساعی و دریا دل و همکاران کوشا و عزیزمان در عرصه های تولید ، سازندگی و خود کفایی در مقابله با تحریم ها ، نقش بی بدیل بسیجیان عزیز را در تمامی عرصه ها بویژه دوران دفاع مقدس تداعی می کند. بی تردید به همین دلیل است که رهبر فرزانه و عزیزمان فرمود: « تا بسیج هست ، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. » این، یک رکن اساسی است. خدای سبحان، یار و یاور همیشگی شما بسیجیان عزیز و ایثارگر است؛ همواره در همه میدان های خدمتگزاری کشور حضوری پرنشاط و امیدوار داشته باشید تا با سرانگشت تدبیر و چشمان نافذ و بصیرت خالص و عمیق تان کژی ها را رصد و از حق و حقوق مردم عزیزمان دفاع نمایید.
سربلند و سعادتمند باشید.

                                                                                                                   والسلام علیکم
                                                                                                                        خادم شما     
                                                                                                                  عبدالحسین بیات

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی