پیام تشکر مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به همکاران بسیجی

پیام تشکر مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به همکاران بسیجی
(پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰) ۱۳:۴۸

مهندس بیات تاکید کرد: قدردانی مقام عظمای ولایت و رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دهها اقدام برجسته ای که در راستای خود کفایی، استقلال سیاسی و اقتصادی و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، مصداق "هذامن فضل ربی" بوده و حاصل خدمات جهاد گونه خیل عظیمی از سربازان پر تلاش صنعت پتروشیمی است.

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

همکاران گرانقدر و تلاشگر، بسیجیان عزیز و جهادگر
با عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدا... الحسین و اصحاب گرانقدرش، وصول پیامهای محبت آمیز شما همکاران ارجمند و پرتلاش بویژه عزیزان بسیجی و جهادگر به مناسبت عنایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای (دام ظله) به این خدمتگذار حقیر، باعث شرمندگی بنده و مایه تشکر عمیق و صمیمی اینجانب از شما بزرگواران است.
قدردانی مقام عظمای ولایت و رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دهها اقدام برجسته ای که در راستای خود کفایی، استقلال سیاسی و اقتصادی و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، بویژه طرح تولید ضربتی بنزین در حوزه صنعت پتروشیمی و دیگر طرح های تحریم شکنانه، مصداق "هذامن فضل ربی" بوده و حاصل زحمات شبانه روزی و خدمات جهاد گونه خیل عظیمی از سربازان پر تلاش صنعت پتروشیمی می باشد و این حقیر قطره ای از دریای ایشان هستم، که با تفکری بسیجی اقدام نموده و چشم طمع دشمنان را از آسیب رسانی به کشور عزیزمان کور نموده اند.
لذا کسب رضایت مقام معظم رهبری متعلق به تمامی همکاران عزیزمان بوده و اینجانب به نیابت از شما تلاشگران عزیز، دست بوس ولی امر مسلمین جهان بودم و ضمن سپاس بیکران بدرگاه خدای سبحان و تشکر مجدد از خدمات ارزشمند شما گرامیان، و حمایت ها و پشتیبانی های دولت خدمتگذار و وزیر مجاهد و بسیجی وزارت نفت برادر گرانقدر سردار قاسمی، از خدای سبحان توفیق خدمتگذاری بیشتر و سربازی خالصانه ولایت را تحت توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم (عج) برای شما و خودم عاجزانه مسئلت دارم .

                                                                                    موفق و پیروز و سعادتمند باشید
                                                                                                  عبدالحسین بیات

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی