پیام وزیر نفت به مناسبت سی و دومین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری

سیاست وزارت نـفت بسترسازی و حمایت از توان داخلی در زمینه حفاری است

سیاست وزارت نـفت بسترسازی و حمایت از توان داخلی در زمینه حفاری است
(سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰) ۱۴:۴۱

وزیر نفت در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) در اول دی 1358 گفت: سیاست گذاری وزارت نـفت، بسترسازی، تقویت و حمایت از توان داخلی در زمینه صنعت حفاری است.

به گزارش نیپنا، متن پیام مهندس رستم قاسمی خطاب به کارکنان شرکت ملی حفاری ایران به این شرح است: اول دی ماه سالگرد تاسیس شرکـت ملی حفاری ایـران را به همکاران ارجمنـد در صنـعت نـفت علی الخصوص به کارکنان شریف و سخت کوش این شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
به میمنت تأسیس این شرکت که با فرمان مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) موجودیت یافت، افتخار و دستاورد ارزشمند نصیب کشور گردید که ثمرات آن در صنعت نفت کاملاً روشن و هویداست.
صنعت حفاری در سه دهه گذشته در سایه تلاش و زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارکنان خدوم و سخت کوش، حضور خود را در شریان های اقتصادی کشور مطرح و مقصد خود را ترسیم کرده است.
در شرایطی که استکبار جهانی هر روز موانعی را در جهت پیشرفت صنعت کشور ایجاد می کند، صنعت حفاری با رویکرد علمی و تخصصی، مسیر توسعه را به خوبی در پیش گرفته و به عنوان بازوی توانمند صنعت نفت کشور نقش بی بدیل خود را در پروسه تولید نفت و گاز ایفا می نماید.
صنـعت حفاری تأثـیر مستقیـم بر تولیـد نفت دارد؛ بر همیـن اسـاس سیاست گذاری وزارت نـفت، بسترسازی، تقویت و حمایت از توان داخلی است.
شرایط امروز کشور، فرصت مناسبی را برای ظهور توانمندی های صنعت نفت و صنایع داخلی فراهم آورده و باید همه بر اساس وظیفه شرعی و ملی با همدلی درکنار هم تلاش نماییم تا آینده ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم زنیم.
در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گرفته، در راه دستیابی به اهداف ترسیم شده تلاش مضاعفی مبذول داشته و مسیر توسعه کشور و صنعت نفت را هموار سازیم که قطعاً برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی باید همچون دفاع مقدس با تفکر بسیجی تلاش و ایثار کرد.
جای بسی امیدواری است که به فضل الهی شرکت ملی حفاری ایران آینده ای درخشان در پیش روی دارد و امیدوارم کارکنان شرافتمند این شرکت، با درک مسئولیت خطیر خویش، مرزهای جدیدی از فکر، ابتکار، نوآوری و شکوفایی را بگشایند.
در این روز خجسته، توفیـق و نصـرت الهـی را برای کلیـه کارکنـان و خدمتـگزاران به نظـام مقـدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی