افزایش تولید بخار در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام

افزایش تولید بخار در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام
(چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰) ۱۱:۰۶

همزمان با اجرای طرح های توسعه ای در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دو دستگاه بویلر به منظور افزایش تولید بخار در شرکت آب نیروی بندرامام احداث می شود.

احداث دو دستگاه بویلر با توجه به راه اندازی طرح های توسعه ای و اجرای پروژه های افزایش ظرفیت شرکت ، همچون عملیات احداث واحد تفکیک میعانات گازی (NF3) و افزایش ظرفیت واحد پلی اتیلن سنگین (HD) و لزوم افزایش تولید بخار، صورت می پذیرد.
این بویلر ها با ظرفیت 350 تن در ساعت، میزان بخار تولیدی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهندکه با افزایش تولید بخار عملیات تفکیک گاز در واحدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. عملیات طراحی،ساخت و تجهیز بویلرهای مذکور توسط پیمانکار داخلی وبا نظارت مهندسی عمومی شرکت آب نیرو در حال انجام است.
این پروژه تاکنون در بخش مهندسی احداث بویلر 80% ، عملیات خرید و ساخت 77% و عملیات نصب در سایت حدود 75% تا کنون پیشرفت داشته است.
شرکت آب نیرو بندرامام یکی از شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام است که دارای واحد های تصفیه آب بدون املاح ، تهیه هواوازت ، نیروگا ه ، تاسیسات تامین سوخت و تامین بخار می باشد.واحد تولید بخار دارای 5 بویلر بوده که هر یک با ظرفیت تولید300 تن بخار در ساعت در حال کارمی باشد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی