در بازدید سفیر افغانستان از پتروشیمی کرمانشاه مطرح شد

درخواست افغانستان از ایران برای توسعه همکاری ها در حوزه پتروشیمی

درخواست افغانستان از ایران برای توسعه همکاری ها در حوزه پتروشیمی
(شنبه ۳ دی ۱۳۹۰) ۱۵:۱۹

سفیر افغانستان و رایزن ارشد بازرگانی این کشور در ایران به همراه جمعی از مسئولان اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن استان کرمانشاه با هدف گسترش روابط بازرگانی میان دو کشور هفته گذشته از مجتمع پتروشیمی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی کرمانشاه، در این بازدید رایزنی های بازرگانی مثبتی انجام شد به نحوی که سفیر افغانستان ضمن بازدید از روند تولید در پتروشیمی کرمانشاه آمادگی کشور خود را برای برقراری مراودات بازرگانی و کسب دانش فنی با این مجتمع اعلام کرد.
پتروشیمی کرمانشاه ظرفیت تولید 396 هزار تن آمونیاک و 660 هزار تن اوره در سال را دارد که آمونیاک تولیدی آن به مصرف اوره می‌رسد و در واحد اوره نیز برای تامین نیاز کشاورزان در گریدهای گوناگون کود تولید می‌شود. این مجتمع یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان اوره گرانول با ظرفیت سالیانه 660 هزار تن است و کشورهای هندوستان، مالزی، سریلانکا، ترکیه و عراق، بازار هدف این مجتمع به شمار می آیند.
این مجتمع چهارصد و شصت و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است که فعالیت‌های اجرایی آن از آبان 1382 آغاز شد و به تدریج با تکمیل پروژه در سال 87 به بهره‌برداری رسمی رسید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی