مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان تاکید کرد:

اهمیت خدمت رسانی به نیروهای رسمی و پیمانکار

اهمیت خدمت رسانی به نیروهای رسمی و پیمانکار
(سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰) ۱۵:۲۲

رستوران نیروهای عملیاتی فاز دوم پتروشیمی شهید تندگویان با گنجایش 300 نفر به بهره برداری رسید.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در مراسم افتتاحیه این رستوران که با حضور مهندس رضایی، رئیس اداره کار منطقه ویژه پتروشیمی، روسا و جمع کثیری از همکاران برگزار شد، به اهمیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب به کلیه نیروهای شاغل در مجتمع اعم از رسمی و پیمانکار یکی از اهداف مهم و از برجسته ترین وظایف است.
مهندس یونسی افزود: علیرغم محدودیت های مالی و مکانی در شرکت، گامهای موثری در راستای تحقق درخواستهای بحق همکاران برداشته شده است.
وی به محدودیت فضایی (مکانی) در شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی لازم جهت تخصیص فضای مناسب برای ساخت رستوران عملیاتی در تیرماه انجام شد و قسمتی از انبار محصول PTA2 به عنوان بهترین مکان برای احداث رستوران شناسایی شد.
مهندس یونسی تاکید کرد: سپس از اواخر مرداد ماه عملیات ساخت رستوران با گنجایش 300 نفر و زیربنای 400 مترمربع با همکاری گروههای عملیات و ستادی آغاز شد و در مدت تقریبی 16 هفته نهایی و آماده بهره برداری گردید.
در این برنامه همچنین مهندس رضایی رئیس اداره کار منطقه ویژه پتروشیمی با تقدیر از زحمات مدیران و مسئولین پتروشیمی شهید تندگون درخصوص رفع مشکلات کارگران شرکت تاکید کرد: جلسات مختلفی توسط شورای تامین، فرمانداری و مقامات وزارت نفت درجهت رفع مشکلات کارگران برگزار شده و گامهای موثری برداشته شده است که نتیجه آن محقق شدن 85 درصد درخواست های رفاهی کارگران بوده است.
وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی و با تاکید بر عزم مدیران و مسئولین شرکتهای منطقه درخصوص ساماندهی وضعیت کاری کارگران اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد رفع مشکلات این عزیزان باشیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی