برنامه جدید استفاده از توانمندی داخلی در عسلویه

بهره‌برداری از کارگاه بزرگ ساخت تجهیزات داخلی در عسلویه با ساخت دو ابرکمپرسور 56 تنی ‌

بهره‌برداری از کارگاه بزرگ ساخت تجهیزات داخلی در عسلویه با ساخت دو ابرکمپرسور 56 تنی ‌
(شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰) ۱۱:۱۲

کارگاه ساخت داخل تجهیزات صنایع نفت و گاز در عسلویه مستقر شد.

به گزارش نیپنا، مدیرعامل شرکت آریان بوشهر گفت: به منظور تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کشور به ویژه صنایع موجود در عسلویه و ساخت تجهیزات مورد نیاز این واحدها در منطقه عسلویه در کوتاهترین زمان، کارگاه ساخت داخل تجهیزات در منطقه عسلویه مستقر شد.
مهندس سنگری با بیان اینکه در نخستین گام در این کارگاه دو دستگاه مبدل عظیم حرارتی 56 تنی برای پتروشیمی زاگرس ساخته شد افزود: پیش از این از مبدل‌های آلمانی در این مجتمع استفاده شده بود اما اکنون این مجموعه توانست در منطقه عسلویه و در کنار تجهیزات پتروشیمی این مبدل های را با بهترین کیفیت بسازد و تحویل پتروشیمی دهد تا در زمان مقرر در پتروشیمی زاگرس نصب شود.
وی با اشاره به تاکید مقامات کشور به ویژه وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به خودکفایی در ساخت تجیزات نفتی گفت: این کارگاه منطقه‌ای با صرف هزینه بالا و تحمل سختی‌های زیاد در منطقه عسلویه ساخته شده است تا در شرایط تحریم بتواند تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را در همین منطقه تامین کند.
وی با ابراز رضایت از انرژی صرف شده با ساخت این کارگاه افزود: خوشبختانه موفق شدیم با ارتقای توانمندی‌های خود مبدل ها و تجهیزات سنگین نفتی را در داخل کشور بسازیم و می‌توانیم نوید ساخت تجهیزات مهم صنعت پتروشیمی و نفت را به مدیران مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی و نفت و گاز بدهیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی